Пародія на реп-кліп Run-DMC “it’s Tricky” в рекламі авіакомпанії Air New Zealand
Авіакомпанія Air New Zealand запустила рекламну кампанію it’s Kiwi Safety, в якій розповіла про правила безпеки на борту.
У ролику знялися актор Джуліан Деннісон, місцеві музиканти і танцюристи, а також члени екіпажу і команда інженерів.
Ми ще ніколи не знімали відео про безпеку на борту з такою кількістю людей в такій кількості локацій.
У цьому ролику видно, наскільки різноманітно місцеве співтовариство творчих людей. Також він показує, як багато у Новій Зеландії прекрасних місць. З допомогою “it’s Kiwi Safety” ми хочемо показати світу дивовижну культуру Нової Зеландії і зробити так, щоб жителі країни по праву їй пишалися.
Джоді Вільямс, керівник напрямку контент-маркетингу Air New Zealand
За словами представників бренду, при створенні вони надихнулися реп-кліпом з 1980-х років — Run-DMC “it’s Tricky”.
Читай також:Банк прорекламував послугу з допомогою крижаних скульптур в зоопарку»
"Банк прорекламував послугу з допомогою крижаних скульптур у зоопарку. Королівський банк Шотландії розмістив крижані скульптури кредитних карт у вольєрі для пінгвінів в Единбу..."
Cardi B стала обличчям Reebok»
"Реп-виконавиця Cardi B стала новим обличчям спортивного бренду Reebok. «Якщо ви не знали, то тепер ви знаєте», — написала американська реперша під знімком у своєму інстаграмі..."
KFC використовувала негативний відгук користувача в Twitter в рекламі»
"У соціальній мережі Twitter на адресу KFC залишили ось такий коментар: Дорога KFC, ніхто не любить твою картоплю фрі. Щиро твій, весь світ. Агентство Mother, Великобританія, ..."
Тенісистка Лі На стала обличчям MasterCard»
"У семиминутном ролику 36-річна тенісистка грає саму себе і веде уявний діалог зі своїм батьком, який помер, коли їй було 14 (мати не повідомляла їй кілька тижнів, побоюючись ..."