Походження брендів, або Природний відбір у світі бізнесу
Як створюються успішні бренди?
Як добитися успіху на світовому ринку, якщо він переповнений практично ідентичними продуктами?
Як змусити споживача вибрати саме ваш товар?
У новій книзі Ел і Лора Райс Походження брендів, або Природний відбір у світі бізнесу (рос. Происхождение брэндов, или Естественный отбор в мире бизнеса) пропонує власне оригінальне рішення проблеми!
Читай також:Як залучити гостей в ресторан»
"Отже, про що ця книга – Як залучити гостей в ресторан (рос. Как привлечь гостей в ресторан). Про те, як залучити гостей у ресторан, у цій книзі розповідає унікальний та..."
Розкрутка сайтів. Основи, секрети, трюки»
"Як домогтися успіху в залученні на веб-сайт цільових відвідувачів? Книга Розкрутка сайтів. Основи, секрети, трюки (рос. Раскрутка сайтов. Основы, секреты, трюки) містить нео..."
Google. Минуле, сьогодення, майбутнє»
"Отже, про що ця книга – Google. Минуле, сьогодення, майбутнє (рос. Google. Прошлое, настоящее, будущее). Його знають всі. Ним захоплюються. Його лають. Ним користуються..."
Антикризовий PR і консалтинг»
"Закрийте вікна, забаррикадируйте двері, вимкніть телефон і телевізор. На вас насувається його величність `чорний піар`. Гранично відверта, жорстка (місцями навіть занадто) кн..."