Мистецтво пояснювати. Як зробити так, щоб вас розуміли з півслова

7-19-2017

Мистецтво пояснювати. Як зробити так, щоб вас розуміли з півслова d5696501742af20bd4551e33811192e9Коли вас розуміють – це щастя. А в бізнесі – ще й гроші.

Багато вважають талантом вміння заражати своїми ідеями оточуючих – ми наполягаємо, що цьому можна навчитися. Ви зробили хорошу роботу, у вас вийшов чудовий продукт? Так розкажіть про нього так, щоб його змогли оцінити по достоїнству. Масштаб не важливий – звертаєтеся ви до друзям, діловим партнерам або до всього світу, вміння пояснювати – простий, але важливий крок до успіху.

Від автора

Напевно вам не раз доводилося пояснювати, чому вечеря має саме такий смак, чому ви запізнилися на зустріч або що даний товар означає для вашої компанії. Ми так часто пускаємося у роз’яснення, що приймаємо мистецтво пояснювати як щось само собою зрозуміле. У цьому-то й біда: гарне пояснення здатне втілити наші ідеї в життя, переконати людей звернутися за медичною допомогою або налаштувати їх на отримання знань, але ми втрачаємо ці можливості. Але якщо ми зрозуміємо, що пояснення – важливий навик, який можна освоїти, то втрати перетворяться на придбання.

Спробуйте уявити, який широкий спектр можливостей в сфері особистих і професійних відносин відкриється перед вами, коли ви навчитеся зрозуміло пояснювати. Наскільки легше стане жити, якщо ви будете висловлювати свої думки босові, бухгалтеру, члена команди або батькам у більш доступній формі. Тоді вони зможуть поставити себе на ваше місце, прийняти ваші ідеї і погодитися з вашою точкою зору.

В цьому і полягає мета книги. Я хочу допомогти вам і всім навколо навчитися пояснювати, тому що ми в цьому гостро потребуємо.

Читай також:

Вірте мені – я брешу!»
"Всі ми постійно знаходимося під впливом потужних потоків брехні. Вона підкрадається до нас на вулиці, переслідує на роботі і прагне повністю заволодіти нашою свідомістю з екр..."

Заразливий. Психологія сарафанного радіо. Як продукти та ідеї стають популярними»
"Що робить речі популярними? Якщо ви сказали реклама, подумайте ще раз. Люди не прислухаються до реклами, вони прислухаються до думки інших людей. Але чому ми говоримо про дея..."

Візуальний молоток. Як образи перемагають тисячі слів»
"Багато років в маркетингу домінував вербальний підхід: маркетингові плани, маркетингові слогани, рекламні повідомлення та т. п. Візуальні образи служили тільки для ілюстрації..."

Хакер маркетингу. Креатив і технології»
"Правила гри для маркетологів змінилися необоротно, раз і назавжди. Ті, хто не засвоїть цього сьогодні, ризикують безнадійно застаріти завтра, стверджує Райан Холідей, директо..."

У рубриці: Книги