Вірте мені – я брешу!

7-18-2017

Вірте мені   я брешу! b0ac4d91890189fe6edfe454df82d0de

Всі ми постійно знаходимося під впливом потужних потоків брехні. Вона підкрадається до нас на вулиці, переслідує на роботі і прагне повністю заволодіти нашою свідомістю з екрану ТБ і особливо персонального гаджета.

Книга “Вірте мені – я брешу!” Райана Холідея здатна кардинально змінити ваше бачення світу і підняти для вас туманну завісу над реальністю. Вистачить залишатися в невіданні про таємні механізми, які приводять у дію події, що відбуваються навколо нас!

Навчіться розпізнавати брехню і протистояти їй!

Ця книга не тільки про таємні прийоми медійних маніпуляторів, що направляють трафік і суспільну увагу з метою власної наживи або політичних інтересів; вона подібна до крижаного душу, допомагає вирватися з емоційного ступору і прокинутися від мрій, що навіюються ЗМІ.

Це потужний засіб психологічного захисту від безсилля перед брехнею ЗМІ, що дозволяє відмовитися від тих хибних уявлень, які впроваджуються в свідомість людей творцями віртуального світу, що все більше спотворює реальність.

Це секретна зброя для боротьби з невидимими ворогами нашого розуму, що дає реальний шанс уціліти в штормовому морі суперечливих і недостовірних відомостей, які обрушуються на нас з усіх боків.

Читай також:

Заразливий. Психологія сарафанного радіо. Як продукти та ідеї стають популярними»
"Що робить речі популярними? Якщо ви сказали реклама, подумайте ще раз. Люди не прислухаються до реклами, вони прислухаються до думки інших людей. Але чому ми говоримо про дея..."

Візуальний молоток. Як образи перемагають тисячі слів»
"Багато років в маркетингу домінував вербальний підхід: маркетингові плани, маркетингові слогани, рекламні повідомлення та т. п. Візуальні образи служили тільки для ілюстрації..."

Хакер маркетингу. Креатив і технології»
"Правила гри для маркетологів змінилися необоротно, раз і назавжди. Ті, хто не засвоїть цього сьогодні, ризикують безнадійно застаріти завтра, стверджує Райан Холідей, директо..."

Продають розсилки. Підвищуємо продажу, використовуючи email-маркетинг»
"Великий трафік і шестизначне число передплатників в соціальних мережах не гарантують збільшення доходів вашого бізнесу. Як створити лояльну аудиторію і налагодити довірчі від..."

У рубриці: Книги