Мілленіали знайомляться з мистецтвом в соцмережах

6-15-2017

Мілленіали знайомляться з мистецтвом в соцмережах d63c3796f26e0a3ff38487d51f0efd3f
Згідно з даними опитування, опублікованого онлайн-аукціоном Invaluable, близько 23% американців знаходять предмети, що їх цікавлять мистецтва на соціальних платформах, включаючи Pinterest та Instagram. Всього 20% дізнаються про твори мистецтва з походів у музеї. 16% для цього відвідують художні галереї. При цьому витрати американців на твори мистецтва скоротилися на $150 млрд за останні кілька років.

«З часом дохід представників покоління Y повинен збільшитися і вони стануть купувати більше творів мистецтва в Мережі. Опитування показало перспективи для розвитку нашого бізнесу», – заявив віце-президент відділу маркетингу Invaluable Гндл Роу (O Neal Rowe).

Читай також:

Супермен, Бетмен, Чудо-жінка і Трансформери вирушили у звичайну школу»
"Компанія Walmart випустила три відео про шкільне життя з головними супергероями компанії DC. Також в роликах знайшлося місце таким персонажам, як Трансформери з однойменної к..."

Ребрендинг юридичної компанії Underdog»
"Underdog — це не просто назва, це обіцянка, філософія, принцип. На відміну від звичайних юристів, що працюють у вузьких правових рамках, Андердоги змінюють розстановку силу н..."

Режисер «Мулен Руж» зняв кампанію для Erdem x H&M»
"Як передає South China Morning Post, для спільного проекту дизайнер майкл кемпбелл Мораліоглу придумає нову інтерпретацію деяких своїх найбільш знаменитих колекцій. Буде пред..."

IKEA cпародіювала фільми про дику природу в рекламі вітальні»
"У рекламі говориться, що Lion Man проводить в розслабленому стані 18 годин на добу, як всі його родичі, розповідає The Drum. Відео демонструє, як цар звірів дрімає, потягуєть..."

У рубриці: Новини