IKEA cпародіювала фільми про дику природу в рекламі вітальні
У рекламі говориться, що Lion Man проводить в розслабленому стані 18 годин на добу, як всі його родичі, розповідає The Drum. Відео демонструє, як цар звірів дрімає, потягується, читає, п’є сік і дивиться телевізор, де як раз показується фільм про дику природу. При цьому він знаходиться у вітальні IKEA, яка має в своєму розпорядженні до відпочинку.
Але настає момент, коли льву доводиться зібрати усі свої сили – і це не полювання за антилопами, а що проходить в будинку дитяча вечірка. Як запевняє автор замітки, ролик напевно задуманий як пародія на численні передачі про дику природу.
Відео має вийти на екрани в 60-секундному і 20-секундному форматі 15 липня у Великобританії і Ірландії, і буде підтримуватися іншими медіа, в тому числі пресою, рекламою в кінотеатрах, цифровими і соціальними каналами і зовнішньою рекламою.
Розроблена кампанія в агентстві Mother.
Читай також:
Burger King створили протези, які допомагають тримати гігантський воппер»
"Замість того, щоб концентруватися на проблемі, бренд вибрав досить вдалу лінію: якщо ці люди стільки всього може зробити з однією рукою, то уявіть, на що вони здатні з двома...."
Чатбот в відеобаннері від Maruti Suzuki»
"В компанії Maruti Suzuki India Limited сподіваються додати додатковий рівень персоналізації у спілкуванні споживачів з брендом і залучити молоду аудиторію, пише The Drum. Інн..."
В одному з аргентинських міст помічені міньйони»
"Жителям міста Кордова, що в Аргентині, вирішили нагадати про вихід нового фільму «Нікчемний я 3», пише Lacriaturacreativa. Щоб ілюструвати вторгнення міньйонів в місто, компа..."
Італійці створили іграшку, що захищає дітей від пасивного куріння»
"В Італії придумали незвичайний спосіб попереджати випадки пасивного куріння у дітей. Проект під назвою Ector запустили фармацевтична компанія Roche і італійське рекламне аген..."