Ребрендинг юридичної компанії Underdog
Underdog — це не просто назва, це обіцянка, філософія, принцип. На відміну від звичайних юристів, що працюють у вузьких правових рамках, Андердоги змінюють розстановку силу на користь клієнта, завдяки зміні ситуації, що породили проблеми, а не їх точкового усунення. Андердоги не бояться вступити в боротьбу, коли всі проти них. У андердогов немає страху. Вони бачать більше, ніж інші, і дивляться на побачене по-іншому. Вони енергійні, креативні та безкомпромісні.
Перш, ніж приступити до розробки стратегії, агентство Madcats провели не один десяток годин в інтерв’ю з клієнтом і стратегічних сесіях, які були схожі скоріше на нараду секретної осередку революціонерів. Обговорювали найрізноманітніші речі: успішні кейси, улюблених письменників, бізнес-стратегію, революції. Добре відчули бунтарський дух клієнта, выкристаллизовав його в ідею бренду «Beat the system»: андердог — це той, хто не боїться кинути виклик системі. Ідея кинути виклик сірої, нудної і неповороткою системі знайшла своє продовження в назві «Underdog» і дескрипторі «the unlaywers». Креативщики прийшли до того, що ідея повинна послідовно продовжена в стратегії бренду, так затвердили underdog-стратегію, засновану на наступних принципах: конкуруй з собою вчорашнім, думки out of the box, завжди грай агресивно. Андердог не обіцяє клієнту легкої перемоги, але обіцяє боротися до кінця. Андердог пропонує поглянути на конфлікт не з боку плоскої юридичної проблеми, а зі сторони можливостей, які з’являються, якщо вирвати себе із зони комфорту і застосувати інші інструменти.
Від першої особи (каже власник Underdog, Олексій Купрієнко):
Underdog почався з цитати зі складної англійської книжки.
Попсовий переклад by myself завчить де так:”… стратегії аутсайдерів (underdog strategies), … дають можливість домогтися успіху, завдяки інтелектуальному перевазі, яке бере верх над нудною, важкою і бряцающей м’язами позицією тих, хто вважає гарантованим власну перевагу”.
Я сказав Глібу Петрову: “Ну ось же воно! Це ж чорт візьми про нас!” і він мені повірив. Саме за його робочим столом “Underdog’s strategies” перетворилися просто в “Underdog”. І там же народився бойової дескриптер “The Unlawyers”. Саша Солонько придумав наш архетипічне кредо, а Гліб зумів закодувати його в стріт-арт стилістику. Я зробив фотку в худі і поставив собі на аву в ФБ. І бренд-бунтар зажив своїм життям.
Мої візитки побували на трьох континентах і саме стримане, що я чув у відповідь це “Wow!”. На нашу сторінку в ФБ підписані люди зі Штатів і Британії, вони не розуміють 90% текстів, але пишуть, що “content is our life.” Питчи в underdog стилістиці роблять втричі більше продажів.
Дизайн – це діалог без слів, який б’є в саме серце. Робота Диких котів мене взяла за душу і більше не відпускала. Змінила життя всієї нашої команди, долю нашого дітища і, хочеться вірити, зробила світ цікавіше. Guys, thank you for all. You are awesome!
Логотип і фірмовий стиль.
Нам було очевидно, що стиль Underdog повинен виділятися на тлі інших юридичних компаній з антиквенными шрифтами, тисненням та іменами засновників. Строгий логотип з жорстким моноширинним шрифтом символізує вихід за рамки формату і стандартних юридичних інструментів. Стиль визначається грубими формами, провокаційними зображеннями, які викликають емоційний відгук і стрітарт-естетикою. Авторський андердог-глитч — головний стилеобразующий елемент у цифрової комунікації Underdog:
Комунікація
Перш, ніж приступити до розробки стратегії комунікації проаналізували комунікацію українських юристів: юридичні заходи, коментарі в галузевих виданнях, пости про юридичні практики. І прийшли до висновку, що це не цікаво нікому, крім самих юристів. Комунікація андердогов — це яскравий та унікальний контент, в якому немає шансів дізнатися нудну юридичну фірму.
Кожна візитка — це бомба в брендингової війні. Додайте фарби, якщо потрібно.
Блокнот — універсальний інструмент для роботи, мотиватор і кльовий подарунок.
Фірмові ілюстрації не випадкові, вони теж продовження андердог-підходу у брендингу: можна взяти будь-яку фотографію з фотостока, навіть з ватермарком, накласти на неї фірмовий андердог-глитч і цілком легально використовувати, тепер на неї не поширюються авторські права.
madcats:
Маша Котэмако
Вова Страшков
Вероніка Синявська
Петров Гліб
Саша Солонько
Дякуємо Олексію Купрієнко та Ірині Ковальчук за сміливість
За матеріалами прес-релізу
Читай також:Режисер «Мулен Руж» зняв кампанію для Erdem x H&M»
"Як передає South China Morning Post, для спільного проекту дизайнер майкл кемпбелл Мораліоглу придумає нову інтерпретацію деяких своїх найбільш знаменитих колекцій. Буде пред..."
IKEA cпародіювала фільми про дику природу в рекламі вітальні»
"У рекламі говориться, що Lion Man проводить в розслабленому стані 18 годин на добу, як всі його родичі, розповідає The Drum. Відео демонструє, як цар звірів дрімає, потягуєть..."
Burger King створили протези, які допомагають тримати гігантський воппер»
"Замість того, щоб концентруватися на проблемі, бренд вибрав досить вдалу лінію: якщо ці люди стільки всього може зробити з однією рукою, то уявіть, на що вони здатні з двома...."
Чатбот в відеобаннері від Maruti Suzuki»
"В компанії Maruti Suzuki India Limited сподіваються додати додатковий рівень персоналізації у спілкуванні споживачів з брендом і залучити молоду аудиторію, пише The Drum. Інн..."