Mcdonald’s розмістив «розмиті» білборди, бо впевнений у своїй впізнаваності
Мережа ресторанів швидкого харчування mcdonald’s запустила зовнішню рекламу з розмитими фотографіями своїх страв. Про це пише портал AdWeek.
Серія постерів «Без зайвих слів» включає в себе нечіткі зображення популярних страв мережі — «Біг-Маку», картоплі фрі та «Хеппі Міла». Їх розмитість повинна показати — вони настільки пізнавані, що не потребують реклами.
Автор ідеї — агентство TBWASan Juan.
Читай також:Примати і люди на упаковці пивного шнапсу і пивного бренді Apes & Humans»
"Це унікальні напої, що не належать до жодної категорії спиртних напоїв. Це комбінація старих традицій, майстерності і сучасної науки. Пивний бренді виходить шляхом потрійної ..."
10 років «зелених» інновацій в новому візуальному стилі Greencubator»
"Нову айдентику розробила агенція Hooga в рамках всеукраїнського дня добрих справ #ЩедрийВівторок, який цього року відбувся в Україні вперше. Візуальний стиль підкреслює особл..."
Nestlé оголосила про початок проекту з працевлаштування молоді «Альянс заради молоді»»
"Компанія Nestlé починає глобальну ініціативу з працевлаштування молоді, про що оголосила на щорічному бізнес-форумі в швейцарському Давосі. Це глобальний альянс провідних ком..."
Морган Фріман в образі бога в рекламі кондиціонерів Tadiran»
"Компанія Tadiran і ізраїльське агентство Boroda Kaplan випустили рекламний ролик з Морганом Фріманом у головній ролі. Домробітниця приймає актора за бога, коли Фріман читає ж..."