10 років «зелених» інновацій в новому візуальному стилі Greencubator
Нову айдентику розробила агенція Hooga в рамках всеукраїнського дня добрих справ #ЩедрийВівторок, який цього року відбувся в Україні вперше.
Візуальний стиль підкреслює особливості сфери кліматичних інновацій та сталого розвитку, в яких працює Greencubator: мінімалізм і чіткість, зосередженість на сенсах замість об’єктів, універсальність, яскраві кольори. Логотип організації залишається впізнаваним для своїх аудиторій, проте зазнав шрифтових та кольорових змін.
Роман Зінченко, співзасновник Greencubator: «Greencubator вже 10 років дає старт українським «зеленим» стартапам і бізнесам, тож ми розуміємо, наскільки важливо залишатись сучасними та бути впізнаваними на ринку інновацій. Ми не хотіли кардинально змінюватись, вдаватись до стереотипних зображень сонячних панелей та вітряків. Важливо було візуально впорядкувати основні напрямки нашої роботи та наповнити їх настроєм постійних змін, сучасністю і динамічністю. Наші партнери з Hooga швидко підхопили це бажання і запропонували якісні рішення.»
Дмитро Яринич, креативний директор Hooga: «Сфера «зелених» інновацій нам близька і цікава, тож ми вирішили познайомитись з Greencubator, отримати загальне розуміння про діяльність у цій галузі та зробити український cleantech візуально презентабельнішим. Від сонячних панелей, вітряків, турбін й мікросхем відмовились одразу — взяли фокус на людяність, адже кінцевим користувачем «зелених» технологій є людина. Ми жартуємо, що і сама айдентика вийшла «енергоощадною» після того, як ми скоротили кількість шрифтів, сфокусувались на основних візуальних носіях та відмовились від зайвих елементів. Так з’єднання явилася модерністська гарнітура, не надто стандартна, але впізнавана для галузі кольорова гама, – вони стали основою нового візуального стилю.»
За матеріалами прес-релізу
Nestlé оголосила про початок проекту з працевлаштування молоді «Альянс заради молоді»»
"Компанія Nestlé починає глобальну ініціативу з працевлаштування молоді, про що оголосила на щорічному бізнес-форумі в швейцарському Давосі. Це глобальний альянс провідних ком..."
Морган Фріман в образі бога в рекламі кондиціонерів Tadiran»
"Компанія Tadiran і ізраїльське агентство Boroda Kaplan випустили рекламний ролик з Морганом Фріманом у головній ролі. Домробітниця приймає актора за бога, коли Фріман читає ж..."
Папа Римський запустив додаток, в якому можна молитися»
"Тепер католику, щоб помолитися достатньо всього лише клікнути. Сам додаток називається Click To Pray. Про це повідомляє видання Vatican News. Інтерактивний проект складається..."
Truff Royal і Disney запускають спільний проект в Україні»
"Для дніпровських кондитерів Truff Royal створення оригінальних і не шкідливих солодощів не просто слідування сучасним трендам. Це їх фірмовий стиль. Більше 15 років роботи на..."