Примати і люди на упаковці пивного шнапсу і пивного бренді Apes & Humans
Це унікальні напої, що не належать до жодної категорії спиртних напоїв. Це комбінація старих традицій, майстерності і сучасної науки.
Пивний бренді виходить шляхом потрійної дистиляції свіжого пива і подальшого дозрівання в дубових бочках. Щоб отримати пивний шнапс, свіже пиво також піддають потрійній дистиляції і дозріванню в нових бочках, потім напій проходить процес фільтрації.
У студії вирішили зробити яскравий бренд. Для кожного виду напою дизайнери створили свого унікального персонажа. У дизайні з’єднані елементи стімпанка з сучасним міксом кольорів, шрифтів і графічних елементів.
Читай також:10 років «зелених» інновацій в новому візуальному стилі Greencubator»
"Нову айдентику розробила агенція Hooga в рамках всеукраїнського дня добрих справ #ЩедрийВівторок, який цього року відбувся в Україні вперше. Візуальний стиль підкреслює особл..."
Nestlé оголосила про початок проекту з працевлаштування молоді «Альянс заради молоді»»
"Компанія Nestlé починає глобальну ініціативу з працевлаштування молоді, про що оголосила на щорічному бізнес-форумі в швейцарському Давосі. Це глобальний альянс провідних ком..."
Морган Фріман в образі бога в рекламі кондиціонерів Tadiran»
"Компанія Tadiran і ізраїльське агентство Boroda Kaplan випустили рекламний ролик з Морганом Фріманом у головній ролі. Домробітниця приймає актора за бога, коли Фріман читає ж..."
Папа Римський запустив додаток, в якому можна молитися»
"Тепер католику, щоб помолитися достатньо всього лише клікнути. Сам додаток називається Click To Pray. Про це повідомляє видання Vatican News. Інтерактивний проект складається..."