«Макдональдс» надіслав автору мультика ящик з соусом з паралельної світу

8-4-2017

«Макдональдс» надіслав автору мультика ящик з соусом з паралельної світу cf2e462241dd53ed100235d8a5ae1f04
«Святі угодники», — здивувався Ройленд і прикріпив до посту фотографії, які доводять справжність посилки, а також повідомлення від «Макдональдс». Ми нарешті зробили це. «На це пішло кілька місяців, але ми дістали трохи сичуанського соусу», —похвалилися в компанії.

Вони також відзначили, що ящик був знайдений у вимірі C-1998-M, де завжди триває 1998 рік — рік випуску соусу. «Це дивне і страшне місце. Але сичуанськой соус тут входить у звичайний раціон», — пожартували у «Макдональдс».

Менше ніж за два дні пост Ройленд набрав понад 240 тисяч лайків, 100 тисяч ретвітів і привернув увагу фанатів серіалу. Вони стали серйозно переживати за майбутнє улюбленого серіалу, один з головних героїв якого поставив метою свого життя знайти сичуанськой соус. «Ну і сенс тепер продовжувати шоу?» — поцікавилися вони.

Сичуанськой соус теріякі — соус, випущений обмеженою партією до прем’єри діснеївського мультфільму «Мулан» в 1998 році. Після продукт прибрали з меню мережі ресторанів швидкого харчування.

Продукт став популярним після виходу першої серії третього сезону «Рик і Морті», в якій вчений Рік розповів глядачам про своїй одержимості сычуаньским соусом теріякі з «Макдоналдс» і пообіцяв в що б те не стало відшукати його.

У середині квітня один з фанатів серіалу придбав 20-річну коробочку сичуаньського соусу з «Макдоналдс» за 828 тисяч рублів.

Читай також:

Crocs розширює партнерство з Дрю Беррімор»
"Компанія Crocs оголосила про партнерство з Дрю Беррімор, яка візьме участь у розробці лінійки взуття для жінок і дітей. Старт продажів лінійки «Drew Barrymore Crocs» намічени..."

Бійці з АТО оголилися в рекламі притулку для бездомних тварин»
"Ветерани АТО і волонтери взяли участь у проекті під назвою “Не купуй – візьми в притулку!” , який запустив союз захисників тварин “Вірність” в Дніпрі...."

Як виробник білизни Bravissimo збільшив впізнаваність бренду на 50%»
"Перед виробником жіночої білизни Bravissimo стояла проста мета близька кожному маркетологу: побудувати сильний і впізнаваний бренд, щоб потрапити в «шортлист» перед покупкою ..."

Рекламна кампанія для SoftServe Sense від Vitamin»
"Дуже скоро ми керуватимемо не лише додатками на смартфонах – а й реальними предметами, які нас оточують! Хіба ж це не магія, коли на Ваш бізнес окрім людей починають пр..."

У рубриці: Новини