Crocs розширює партнерство з Дрю Беррімор
Компанія Crocs оголосила про партнерство з Дрю Беррімор, яка візьме участь у розробці лінійки взуття для жінок і дітей.
Старт продажів лінійки «Drew Barrymore Crocs» намічений на весну 2018 року. Вона поєднає у собі улюблені всіма покупцями Crocs сміливі кольори і незмінний комфорт з унікальними штрихами дизайну, привнесеними Беррімор, включаючи ексклюзивну графіку і елементи обробки.
«Дрю особисто стежила за тим, щоб наша лінійка “Drew Barrymore Crocs” уособлювала її оптимістичну вдачу, життєрадісність і невибагливість, одночасно співаючи унікальність особистості через універсальне почуття любові», — поділилася Мішель Пул, старший віце-президент Crocs по глобальному маркетингу та просування продукції.
У колаборації «Drew Barrymore Crocs» будуть представлені дві спеціальні колекції взуття для жінок і дітей, що відрізняються яскравими квітами і новою графікою, ідеально відображають внутрішній світ Беррімор і її філософію дизайну. Українські покупці побачать колекцію в травні 2018г.
Партнерство Crocs зі знаменитою актрисою, лауреатом премії «Золотий глобус», продюсером, директором,творцем косметичної лінійки, автором і мамою, почалося в кінці 2016 року, коли вона взяла участь у кампанії бренду «Come As You Are» («Будь собою») в якості одного з наших чотирьох посланців, які пропагують унікальність кожної людини і надихають людей носити взуття, в якій вони відчувають себе комфортно. Беррімор продовжить виступати в цій ролі до кінця 2018 року в додаток до роботи над своєю новою лінійкою взуття.
«Моя співпраця з Crocs в якості посланника для кампанії “Come As You Are” ще більше зміцнило все те, що мені завжди подобалося в цьому бренді, — його оптимізм, універсальність і комфорт з відтінком химерності. Одним словом, це про мене», — заявила Беррімор. «Спільний проект по розробці нової лінійки “Drew Barrymore Crocs” став природним продовженням нашої співпраці. Мені не терпиться поділитися з світом любов’ю, яку я вклала в дизайн цих моделей».
За матеріалами прес-релізу
Бійці з АТО оголилися в рекламі притулку для бездомних тварин»
"Ветерани АТО і волонтери взяли участь у проекті під назвою “Не купуй – візьми в притулку!” , який запустив союз захисників тварин “Вірність” в Дніпрі...."
Як виробник білизни Bravissimo збільшив впізнаваність бренду на 50%»
"Перед виробником жіночої білизни Bravissimo стояла проста мета близька кожному маркетологу: побудувати сильний і впізнаваний бренд, щоб потрапити в «шортлист» перед покупкою ..."
Рекламна кампанія для SoftServe Sense від Vitamin»
"Дуже скоро ми керуватимемо не лише додатками на смартфонах – а й реальними предметами, які нас оточують! Хіба ж це не магія, коли на Ваш бізнес окрім людей починають пр..."
Королівська пошта Британії зняла рекламу-лякалку»
"Британська поштова компанія Royal Mail випустила нехарактерну для себе рекламу. Спільно з агентством M&C Saatchi королівська пошта просуває послуги Центру допомоги, який ..."