Lidl «захопила» зовнішню рекламу своїх конкурентів у різдвяному промо
Мережа супермаркетів запустила партизанську кампанію, уявивши себе більш дешевою альтернативою іншим мережам Waitrose і Marks & Spencer. Рекламне агентство TBWA створило серію зовнішньої реклами, яка демонструвала схожий креатив M&S і Waitrose з накладеною «рекламою» від Lidl з промо дешевих цін. Зовнішня реклама також розташовувалася поруч з магазинами конкурентів. Lidl просувала більш дешеві пропозиції на популярні різдвяні продукти, такі як різдвяний пудинг, пиріжки з начинкою, індичку і імбирний лікер.
За матеріалами http://mmr.ua/
Читай також:Італійський ресторан заохочував спілкування батьків з дітьми, забравши девайси»
"Італійський ресторан заохочував спілкування батьків з дітьми, забравши девайси. Мережа італійських ресторанів Frankie and Benny’s викликав галас в медіа PR-ходом, в рам..."
Мережа Dunkin’ трансформувала концепцію своїх закладів»
"Американська мережа кав’ярень з пончиками Dunkin’ остаточно трансформувала концепцію своїх закладів. Тепер команда Dunkin’ направляє рекламний потенціал на ..."
Гіпнотичний світ шоколаду Natra Jacali»
"Бельгійський виробник шоколаду Natra Jacali випустив на міжнародний ринок обмежену серію преміальних цукерок Dream. Завдання дизайнерів полягала в тому, щоб здивувати покупця..."
Serviceplan створив фільм про тест-драйв BMW наосліп»
"Тест-драйв проходив в аеропорту Бернського Оберланда. Майкл Фер, практично сліпий, людина, яка ніколи раніше не сідала за кермо автомобіля, розігнав BMW 8-Series Coupe до 180..."