Італійський ресторан заохочував спілкування батьків з дітьми, забравши девайси

12-5-2018

Італійський ресторан заохочував спілкування батьків з дітьми, забравши девайси.

Мережа італійських ресторанів Frankie and Benny’s викликав галас в медіа PR-ходом, в рамках якого забирав у гостей мобільні девайси, щоб заохотити сім’ї спілкуватися один з одним за вечерею. Мета кампанії – збільшити поінформованість про бренд і увагу до вечері. Сім’ям пропонувалося здати свої девайси, а натомість діти отримували безкоштовне меню. Кампанія також акцентувала увагу на активності для дітей, що доступні в ресторані.

Італійський ресторан заохочував спілкування батьків з дітьми, забравши девайси 1df292c6dbb085ad4e0d2cb240fde684

За матеріалами http://mmr.ua/

Читай також:

Мережа Dunkin’ трансформувала концепцію своїх закладів»
"Американська мережа кав’ярень з пончиками Dunkin’ остаточно трансформувала концепцію своїх закладів. Тепер команда Dunkin’ направляє рекламний потенціал на ..."

Гіпнотичний світ шоколаду Natra Jacali»
"Бельгійський виробник шоколаду Natra Jacali випустив на міжнародний ринок обмежену серію преміальних цукерок Dream. Завдання дизайнерів полягала в тому, щоб здивувати покупця..."

Serviceplan створив фільм про тест-драйв BMW наосліп»
"Тест-драйв проходив в аеропорту Бернського Оберланда. Майкл Фер, практично сліпий, людина, яка ніколи раніше не сідала за кермо автомобіля, розігнав BMW 8-Series Coupe до 180..."

Шарлотта Генсбур знову стала обличчям Saint Laurent»
"Акторка Шарлотта Генсбур стала обличчям весняної колекції Saint Laurent. Модний дім представив чорно-білі кадри авторства Девіда Сімса, на яких актриса і співачка позує у шкі..."

У рубриці: Новини