Мережа Dunkin’ трансформувала концепцію своїх закладів
Американська мережа кав’ярень з пончиками Dunkin’ остаточно трансформувала концепцію своїх закладів. Тепер команда Dunkin’ направляє рекламний потенціал на те, щоб оголосити: “Ми робимо не тільки пончики, але і відмінну каву!”.
Раніше компанія, що спеціалізується на випічці, вирішила змінити назву, щоб сфокусуватися на каві.
Читай також:Гіпнотичний світ шоколаду Natra Jacali»
"Бельгійський виробник шоколаду Natra Jacali випустив на міжнародний ринок обмежену серію преміальних цукерок Dream. Завдання дизайнерів полягала в тому, щоб здивувати покупця..."
Serviceplan створив фільм про тест-драйв BMW наосліп»
"Тест-драйв проходив в аеропорту Бернського Оберланда. Майкл Фер, практично сліпий, людина, яка ніколи раніше не сідала за кермо автомобіля, розігнав BMW 8-Series Coupe до 180..."
Шарлотта Генсбур знову стала обличчям Saint Laurent»
"Акторка Шарлотта Генсбур стала обличчям весняної колекції Saint Laurent. Модний дім представив чорно-білі кадри авторства Девіда Сімса, на яких актриса і співачка позує у шкі..."
Повне занурення»
"Бренд «Novita» розширив асортимент своєї продукції косметичних ватяних дисків і паличок запуском нової лінії засобів по догляду за шкірою обличчя Novita з anti-pollution ефек..."