Лайфхаки від Domestos Cif зібрали більше півмільйона переглядів
Мета кампанії від Domestos Cif – розповісти про властивості продукції брендів з допомогою лайфхаків по прибиранню, щоб залучити й утримати увагу цільової аудиторії. Агентство випустило серію з трьох роликів, в яких показало, як заощадити час на такому нелюбимому, але обов’язковому справі.
Відео розмістили лише на одному медіаканалі – офіційній сторінці Фабіоса в Facebook. Результати перевершили всі очікування. Кожен ролик отримав 550К+ цільового охоплення і зібрав в середньому по 2К + емоцій (лайків, шерів, коментарів) і все це органічним способом, ніякої платної реклами.
“Інсайти користувачів, які активно коментували контент і ділилися своїми лайфхаками, а також побутовими фейлами, стали головною цінністю проекту, яка дозволить бренду ще успішніше вирішувати завдання наших споживачів”, – коментує Попов Олексій, маркетинг менеджер Unilever Ukraine.
За матеріалами прес-релізу
Читай також:У Telegram з’явилися стікери для піарників»
"Хоча вони підійдуть всім творчим особистостям, які працюють в режимі «креатив проти дедлайнів». Спеціально до PR-марафону, який відбудеться 16 березня, Ekonomika+ і ММR випус..."
Халк зупинив трамвай в рамках PR-ходу музею мадам Тюссо»
"Музей мадам Тюссо разом з Blackpool Transport оголосили про відкриття виставки з супергероями Marvel з допомогою PR-ходу в рамках якого Халк зупинив трамвай навпаки Блекпульс..."
Тюремно-поліцейська тематика в дизайні винної упаковки»
"Винна компанія The Prisoner перекладається як «в’язень». Вона розташована в знаменитій виноробної долині Напа в Каліфорнії. Підтримуючи тюремно-поліцейську тематику, не..."
У Лондоні розмістили зупинки, що виділяють запах їжі»
"Для цього агентство обладнало чотири лондонських зупинки з зображеннями страв, які виділяють приємні запахи готової їжі, повідомляє Campaign. Кампанія отримала назву «Smell m..."