У Telegram з’явилися стікери для піарників
Хоча вони підійдуть всім творчим особистостям, які працюють в режимі «креатив проти дедлайнів». Спеціально до PR-марафону, який відбудеться 16 березня, Ekonomika+ і ММR випустили стікер-пак про наболіле кожного PR-менеджера: як боротися з дедлайнами, коли опублікують матеріал і т. д.
В основі персонажів стікерів айдентика PR-марафону — у цьому році організатори підкреслюють максимальну різноманітність експертиз: на одній сцені зійдуться PR-ргт з держсектора, NGO, комерційних компаній і стартапів. Втілила ідею в життя ілюстратор і дизайнер Ekonomika+ Марія Кинович. Скачати стікер-пак можна за посиланням.
За матеріалами http://mmr.ua/
Читай також:Халк зупинив трамвай в рамках PR-ходу музею мадам Тюссо»
"Музей мадам Тюссо разом з Blackpool Transport оголосили про відкриття виставки з супергероями Marvel з допомогою PR-ходу в рамках якого Халк зупинив трамвай навпаки Блекпульс..."
Тюремно-поліцейська тематика в дизайні винної упаковки»
"Винна компанія The Prisoner перекладається як «в’язень». Вона розташована в знаменитій виноробної долині Напа в Каліфорнії. Підтримуючи тюремно-поліцейську тематику, не..."
У Лондоні розмістили зупинки, що виділяють запах їжі»
"Для цього агентство обладнало чотири лондонських зупинки з зображеннями страв, які виділяють приємні запахи готової їжі, повідомляє Campaign. Кампанія отримала назву «Smell m..."
У мережах спалахнув PR-скандал навколо відпустки Луценка»
"У Twitter користувачі обговорюють недавній відпочинок генерального прокурора України на Сейшельських островах, який, за його словами, був «без надмірностей». Саме ця фраза і ..."