Тюремно-поліцейська тематика в дизайні винної упаковки
Винна компанія The Prisoner перекладається як «в’язень». Вона розташована в знаменитій виноробної долині Напа в Каліфорнії. Підтримуючи тюремно-поліцейську тематику, нещодавно винороб представив новинку – The Snitch (в перекладі “інформатор”). Створений дизайн дозволить “інформатора” залишитися невпізнаним.
У Лондоні розмістили зупинки, що виділяють запах їжі»
"Для цього агентство обладнало чотири лондонських зупинки з зображеннями страв, які виділяють приємні запахи готової їжі, повідомляє Campaign. Кампанія отримала назву «Smell m..."
У мережах спалахнув PR-скандал навколо відпустки Луценка»
"У Twitter користувачі обговорюють недавній відпочинок генерального прокурора України на Сейшельських островах, який, за його словами, був «без надмірностей». Саме ця фраза і ..."
BMW потролив Volkswagen за допомогою зовнішньої реклами»
"Бренди-конкуренти ніколи не втрачають можливості «вколоти» чи потролити свого конкурента. На цей раз на поле сарказму та троллінгу ступили найбільші автомобільні марки. Дилер..."
Компанія Intel показала неймовірне шоу з 1 218 дрона на відкритті Олімпіади»
"Вперше дрони Shooting Star від компанії Intel з’явилися «на сцені» на початку 2016 року, і з того часу вони набувають все більше покращень. Спочатку компанія встановила..."