26-річна дівчина поділилася своєю історією одужання від наркозалежності
В центрі Нью-Йорка встановили куб, в якому показували, як проходять перші три дні одужання опіоїдного наркомана, розповідає Adweek. У створенні соціальної кампанії під назвою Treatment Box брали участь креативне агентство 72andSunny, продакшен M SS NG P ECES за підтримки Бюро національної політики контролю за обігом наркотиків та Ради з реклами. Один з небагатьох випадків, коли люди змогли побачити сам процес одужання.
Як розповідається у відеоролику, Ребекка займалася танцями і під час тренувань пошкодила ногу. Не бажаючи йти на операцію і відчуваючи сильні болі, вона вмовила лікуючого лікаря призначити опіоїдні знеболювальні, які згодом викликали серйозну залежність. Після декількох місяців прийому ліків її залежність переросла в героїнову наркоманію. «Я хочу, щоб наступна дівчина, яка отримає травму під час танців, знала, до чого може призвести таке рішення, — каже вона, — тому що рішення, яке я взяла, щоб не лягти на стіл до хірурга, — це найгірше рішення, яке я зробила у своєму житті».
Коротка версія — 60 секунд:
Читай також:Оновлення бренду Коктебель»
"Коментує директор з маркетингу Beverage Trading Company Олексій Безуглий: «Коктебель є легендарним брендом. Історія коньяку почалася понад 139 років тому і по знанню наш брен..."
Білі Ходоки просувають ноутбуки Chromebook»
"Поки вони вирішують, як захопити Вестерос, можна ознайомитися з усіма особливостями операційної системи і оцінити весь функціонал дизайну. Приєднатися до армії і дізнатися де..."
У Pantone розробили колір, який буде «працювати» на соціум»
"Колір Unignorable використовується некомерційним об’єднанням з метою залучення уваги людей до нагальних соціальних проблем. Кампанія Show Your Local Love піднімає такі ..."
Джордж Клуні та Наталі Домер прорекламували Nespresso»
"Nespresso, McCann і Джордж Клуні — стабільності цього тріо можна позаздрити, їх спільна робота триває вже близько 12 років. У ролику з нової кампанії бренду Клуні з’явл..."