Jagermeister Ukraine разом з Havas Digital Kyiv запустили тематичне промо на Halloween
Основною платформою для digital-промо був обраний Instagram. А саме – Instagram Stories, які дають можливість бренду нативно інтегруватися в середовище користувачів.
Користувачам пропонувалося зробити Stories в Instagram за простою схемою:
- записати Stories зі своєю участю
- додати Halloween GIF або стікери
- зробити її по-справжньому страшну і страшною
- обов’язково зазначити сторінку бренду
Кожен учасник, який взяв участь і записав Stories – отримав у подарунок унікальні аналогові стікери. 25 щасливчиків могли отримати додаткові призи від бренду.
А ті, хто не взяв участь у промо, могли завантажити стікер-пак в Telegram.
Аналоговий та цифровий набір стікерів Jägermeister були розроблені креативною командою Havas Digital Kyiv. Кожен з наборів складається з 27 наклейок, героями яких стали основні елементи бренду: олень з палаючим хрестом між рогами, шот і впізнавана пляшка міцного лікеру. А також символи світу Halloween: гарбузи, черепи, скелети і примари. Більш того, фірмові кольори бренду зійшлися з традиційними кольорами свята, що дозволило команді комфортно створювати сюжети стікерів. На деяких стікерах можна помітити цифру 56 – це саме та кількість компонентів рослин і трав, з яких виготовляють лікер.
За 5 днів, сумарний охоплення кампанії склав 1 507 162 користувачів. За цей же час стікер-пак скачали більше 6 000 користувачів.
За матеріалами прес-релізу
Читай також:У Білорусі запустили похоронне бюро для великих ідей»
"Ритуальне бюро “Safe Choice” відкрило кришки трун для перших відвідувачів з рекламних агентств. Автором іронічного проекту є білоруське агентство Forte Grey в рам..."
Apple показав знаменитостей, яких MacBook надихнув на творчість»
"Компанія Apple випустила чорно-білий ролик, присвячений MacBook. У рекламі «Behind the Mac — Make Something Wonderful» зібрані фотографії творчих людей і знаменитостей, які п..."
Класична американська тітонька агітує молодь голосувати»
"Серед покоління Z чимало старших, залишають незручні коментарі в соцмережах, тому напередодні виборів в Сенат США 6 листопада Hook Studios підготували рекламну кампанію, проп..."
Татуйований віскі Bulleit Frontier»
"Випуск новинки приурочили до Національного дня татуювань. У роботі взяли участь Шон Барбер (Shawn Barber) з Лос-Анджелеса, Джесс Маскетти (Jess Mascetti) з Нью-Йорка, Томас Х..."