Cards Against Humanity купили землю на кордоні США і Мексики, щоб «врятувати Америку»
В рамках нового PR-ходу «Карти проти людства» оголосили про те, що купили ділянку землі з метою «врятувати Америку». Кампанія має намір зробити будівництво стіни якомога більше «дорогозатратным і времязатратным».
Бренд не тільки найняв юридичну фірму для своєї ініціативи, але й закликав народних месників розщедритися на 15 доларів на упаковку з шістьма сюрпризами для порятунку Америки. Покупці отримають ілюстровану карту землі, сертифікат з обіцянкою бренду перешкодити будівництву стіни і лімітовану серію карт. На жаль, фанати за межами США не зможуть взяти участь у кампанії.
За матеріалами http://mmr.ua/
Читай також:Bacardi створили упаковку з вбудованою акустичною колонкою»
"У зовнішню коробку вбудована справжня акустична колонка. Упаковка зроблена компанією MW Luxury Packaging. У коробку поміщається пляшка темного рому Bacardi, і два динаміки, я..."
Greenpeace створила альтернативний різдвяний ролик Coca-Cola»
"На відео екологи показують проблему забруднення навколишнього середовища на прикладі відомої торгової марки. У новому ролику Санта Клаус виявився невихованим водієм сміттєвоз..."
CONCERT.UA припиняє діяльність як квиткового оператора»
"Будь-яка подія — це не просто спосіб побачити артиста або довгоочікуване подання, заспівати улюблену пісню або зустрітися з друзями. Це емоції, які надихають за півроку до і ..."
Dentsu Aegis Network Ukraine призначила нового PR-директора»
"За розвиток нового PR-бачення холдингу візьметься людина з телевізійним досвідом – Тетяна Юрченко. В зоні її відповідальності – комплексна PR-стратегія як всієї групи компані..."