Asos перетворили косметичні процедури в гру «Go play»
Бренд одягу ASOS з Великобританії почав випускати власну лінійку косметики, підходящою для самої різної (в тому числі і чоловічої) аудиторії, і відзначив це незвичайним рекламним роликом. Створювалося яскраве відео в лондонському рекламно-продюсерському агентстві Somesuch, а його режисером яскравого відео став Рейн Аллен-Міллер, який раніше працював креативщиком в агентстві Mother, розповідає Campaign.
У короткому фільмі перед глядачем з’являється калейдоскоп найрізноманітніших осіб, красивих і не дуже, і все дійство супроводжується вимовними героями словами, які немов відображають їх зростаючу впевненість в собі: «Я художник і полотно», «Я дивак і воїн».
І звичайно, все це супроводжується прикладами самого незвичайного використання туші, помади і рум’ян, що перетворює ролик у веселу гру.
За матеріалами https://adindex.ru
Читай також:Укрпошта створила офіційний чат-бот»
"Укрпошта створила чат-бот, який працює в месенджері Telegram. Про це повідомляє прес-служба компанії. Бот вміє знаходити відправлення за номером і повідомляти, якщо статус по..."
IKEA створила інтер’єри з відомих книг»
"Для проекту було створено п’ять інтер’єрів з таких відомих книг: “Великий Гетсбі” Френсіса Скотта Фіцджеральда, “Майстер і Маргарита” Мих..."
Гончаренко і “Оскар”»
"Нардеп від БПП Олексій Гончаренко в прямому ефірі програми “Свобода слова” влаштував виставу, вручивши копію статуетки “Оскар” лідеру фракції “Б..."
Порошенко і ядерний заряд»
"Президент Петро Порошенко заявив, що підписи під Будапештським меморандумом дають менше безпеки, чим один ядерний заряд. Про це він заявив в рамках роботи 14-го щорічного зас..."