Американська фірма запропонувала носити кросівки з бахілами
Бахіли виготовлені з міцного прозорого пластику і застібаються на «блискавку». Для кращого кріплення на нозі передбачені затягивающиеся шнури у верхній частині пристосування. Зовні на пластик нанесені зображення культових моделей кросівок — Air Jordan 11 і YEEZY Boost 350. Пара коштує 20 доларів і пропонується в онлайн-магазині фірми.
Читай також:
Mcdonald’s влаштував “день драйву” в Бразилії»
"Бразильський mcdonald’s спільно з креативним агентством DPZ&T вирішив підкреслити зручність сервісу AutoMac, влаштувавши “день драйву”. Спеціально для а..."
Магазин-дискаунтер Aldi показав, як людина старіє за вибором соусу для пасти»
"Австралійське відділення німецької мережі магазинів-дискаунтерів Aldi випустив рекламу, в якій закликає покупців не витрачати свій час в інших супермаркетах. За сюжетом 30-се..."
Burger King позбувся титулу після наглої кампанії»
"Образа королівської сім’ї — маркетинговий жест, гідний короля. На початку тижня Burger King вирішив відзначити відкриття свого першого ресторану в Бельгії зухвалим голо..."
Зовнішня реклама в Лондоні очищає повітря на автобусних зупинках»
"Можливість дихати чистим повітрям з’явиться у лондонців на трьох автобусних зупинках у центрі міста – New Oxford Street, Tottenham Court Road і High Holborn. Зазв..."