Магазин-дискаунтер Aldi показав, як людина старіє за вибором соусу для пасти

6-6-2017

Магазин дискаунтер Aldi показав, як людина старіє за вибором соусу для пасти c01ef59f27e56cb19ee6462889538eaf
Австралійське відділення німецької мережі магазинів-дискаунтерів Aldi випустив рекламу, в якій закликає покупців не витрачати свій час в інших супермаркетах. За сюжетом 30-секундного ролика, батько разом з сином вибирає з безлічі соусів відповідний для макаронів. Але серед безлічі практично однакових пропозицій зробити вибір непросто. Поки він це робить, він встигає постаріти: спочатку у нього сивіє волосся, а потім він перетворюється в глибокого старого.

За матеріалами https://adindex.ru

Читай також:

Burger King позбувся титулу після наглої кампанії»
"Образа королівської сім’ї — маркетинговий жест, гідний короля. На початку тижня Burger King вирішив відзначити відкриття свого першого ресторану в Бельгії зухвалим голо..."

Зовнішня реклама в Лондоні очищає повітря на автобусних зупинках»
"Можливість дихати чистим повітрям з’явиться у лондонців на трьох автобусних зупинках у центрі міста – New Oxford Street, Tottenham Court Road і High Holborn. Зазв..."

Fiat Professional назвав Чака Норріса обличчям бренду»
"Автовиробники нерідко залучають зірок кіно і шоу-бізнесу до реклами своєї продукції, але Fiat Professional перевершив усіх. Їм вдалося роздобути Чака Норріса, хоча кожен інте..."

Скейтборд з штучним інтелектом»
"А якщо він сам навчить вас на ньому кататися? Підлаштується під ваш індивідуальний стиль їзди? Не буде рухатися з місця, коли на нього ніхто не стоїть, і світитися в темряві ..."

У рубриці: Новини