Burger King позбувся титулу після наглої кампанії

6-4-2017

Образа королівської сім’ї — маркетинговий жест, гідний короля. На початку тижня Burger King вирішив відзначити відкриття свого першого ресторану в Бельгії зухвалим голосуванням — хто ж король? На сторінці голосувалки пропонувалося вибрати між бургером та королем Філіпом, де кожен користувач скоро виявляв, що вибрати Філліпа неможливо. Пізніше Burger King прикинувся, що програв королю, опублікувавши абсолютно фальсифіковані результати — 51% до 49% на користь монарха. В результаті чого на офіційній сторінці в Facebook бренд заявив: «Ця гра стала не такою веселою, як могла б здатися. Ми відрікаємося», — і стер слово «king» з логотипу. Так, бренд завоював увагу сотень ЗМІ, а агенство Buzzman — славу та визнання професійних кіл. Королівська сім’я все ж повалила лже-короля. Схоже, всі виграли в цій битві. Раніше Burger King спалив свої ресторани в рекламній кампанії.

Burger King позбувся титулу після наглої кампанії 7c72bd5d652bf158b68baf5af9c1905e

Читай також:

Зовнішня реклама в Лондоні очищає повітря на автобусних зупинках»
"Можливість дихати чистим повітрям з’явиться у лондонців на трьох автобусних зупинках у центрі міста – New Oxford Street, Tottenham Court Road і High Holborn. Зазв..."

Fiat Professional назвав Чака Норріса обличчям бренду»
"Автовиробники нерідко залучають зірок кіно і шоу-бізнесу до реклами своєї продукції, але Fiat Professional перевершив усіх. Їм вдалося роздобути Чака Норріса, хоча кожен інте..."

Скейтборд з штучним інтелектом»
"А якщо він сам навчить вас на ньому кататися? Підлаштується під ваш індивідуальний стиль їзди? Не буде рухатися з місця, коли на нього ніхто не стоїть, і світитися в темряві ..."

Pepsi запустив рекламний ролик з Ріапобой в підтримку нового продукту»
"В підтримку лонча нового продукту був створений відеоролик за участю соліста групи Ріапобой Дмитра Шурова. Відомий український оператор Євген Креденцер зняв офіційний ролик з..."

У рубриці: Новини