Зовнішня реклама в Лондоні очищає повітря на автобусних зупинках

6-4-2017

Зовнішня реклама в Лондоні очищає повітря на автобусних зупинках 0e6c8e32ecf4dc05cdf22817d6a01bfe
Можливість дихати чистим повітрям з’явиться у лондонців на трьох автобусних зупинках у центрі міста – New Oxford Street, Tottenham Court Road і High Holborn. Зазвичай саме місця очікування громадського транспорту страждають від сильного забруднення повітря через постійно прибуваючих та від’їжджаючих автобусів. Дослідження компанії Airlabs встановило, що в центрі Лондона показник вмісту двоокису азоту щодня перевищує допустимі норми. Дослідники припускають, що тривалість життя лондонців знижується на цілих 16 місяців внаслідок шкідливого впливу загрязненнного повітря. В даний час у центральній частині міста працює 3,8 млн осіб, що становить 44% працюючого населення британської столиці.

Кожна рекламна установка здатна очистити на 95% шкідливі викиди в середньому від 80 автобусів на добу, дозволивши пасажирам не страждати від забруднення атмосфери.

Розроблена інноваційна реклама з системою очищення The Body Shop UK спільно з Airlabs, рекламна кампанія придумана в агентстві Maxus, за розміщення відповідає JCDecaux.

Це не перший випадок використання рекламних установок в якості очищувачів повітря – в березні Clear Channel Outdoor Americas встановила в Каліфорнії подібні щити з рекламою Toyota Mirai, автомобіля, у вихлопах якого міститься лише водяна пара.
За матеріалами https://adindex.ru/

Читай також:

Fiat Professional назвав Чака Норріса обличчям бренду»
"Автовиробники нерідко залучають зірок кіно і шоу-бізнесу до реклами своєї продукції, але Fiat Professional перевершив усіх. Їм вдалося роздобути Чака Норріса, хоча кожен інте..."

Скейтборд з штучним інтелектом»
"А якщо він сам навчить вас на ньому кататися? Підлаштується під ваш індивідуальний стиль їзди? Не буде рухатися з місця, коли на нього ніхто не стоїть, і світитися в темряві ..."

Pepsi запустив рекламний ролик з Ріапобой в підтримку нового продукту»
"В підтримку лонча нового продукту був створений відеоролик за участю соліста групи Ріапобой Дмитра Шурова. Відомий український оператор Євген Креденцер зняв офіційний ролик з..."

Результати кампанії “Цифрове перетворення Черкаської області”»
"Метою кампанії є підвищення інвестиційної та туристичної привабливості регіону за допомогою сучасних інтернет-інструментів. В рамках кампанії ми створили спеціальний сайт ..."

У рубриці: Новини