Агентство «ВАРТО» попіарить клініки «Добробут»
Агентство комунікацій «ВАРТО» стало PR-партнером медичної мережі «Добробут». Команда агентства буде займатися супроводом відкриття і роботи кардіохірургічного відділення в клініці «Добробут». Це перша в Україні приватна багатопрофільна клініка, яка відкриває кардіохірургічне відділення.
Важливість даної події в нашій країні складно переоцінити. За інформацією ВООЗ, близько 140 000 українців потребують кардіохірургічному втручанні і тільки 13% з них отримують необхідні операції.
«ВАРТО» належить надавати PR-підтримку МС «Добробут» в інформуванні населення і партнерів про появу нового кардіохірургічного відділення і його інноваційної діяльності, адже раніше приватні багатопрофільні клініки не наважувалися на освоєння подібної компетенції.
«Досвід агентства і наявні кейси в сфері охорони здоров’я дозволяють нам пропонувати ефективні рішення маркетингових і комунікаційних завдань для МС «Добробут». Просування проектів в цій області дійсно потребує особливої уваги, адже йдеться про найголовніше – здоров’я людей. Наш клієнт успішно працює на ринку з 2001 року, задаючи стандарти приватного медичного обслуговування в Україні, і завдання нашої команди – презентувати всю важливість і унікальність його нового проекту», – зазначила Наталія Холод, засновник агентства комунікацій «ВАРТО».
«Добробут» сьогодні виходить на якісно новий рівень. Українська приватна медицина вже успішно зарекомендувала себе в багатьох напрямках. Тому ми абсолютно готові до нових викликів. Наші можливості дозволяють надавати повний цикл послуг – від діагностики до операції і реабілітації. Ми готові вирішувати більш складні завдання і брати на себе відповідальність перед пацієнтами», – заявив генеральний директор МС «Добробут» Олег Калашников.
За матеріалами прес-релізу
Читай також:Макс Барських Алан Бадоєв, Fresh Shot – три в одному»
"Як сталося злиття трьох номерів №1 на ринку в одному амбітному проекті? Макс Барських – виконавець, який тримає в напрузі музичний ринок не тільки України, але і Європи..."
Audi і Airbnb здають в оренду апартаменти на футбольному полі»
"Взяти участь у розіграші права переночувати на стадіоні Allianz Arena може кожен охочий, для цього потрібно відправити 23 липня в 11:59 на сайт Airbnb розповідь про свою сім&..."
Діти спланували і сплатили сімейний відпочинок в кампанії JetBlue»
"Бюджетна американська авіакомпанія і MullenLowe віддали планування сімейного відпочинку в руки дітей, дозволивши їм самим вибрати пункт призначення, а також оплатити поїздку...."
Педро Паскаль – нове обличчя Loewe»
"Іспанська марка Loewe обрала нового амбасадора культового аромату Solo Loewe. Ним став актор Педро Паскаль, виконавець ролей Оберина Мартелла в “Грі престолів” і ..."