Макс Барських Алан Бадоєв, Fresh Shot – три в одному
Як сталося злиття трьох номерів №1 на ринку в одному амбітному проекті?
Макс Барських – виконавець, який тримає в напрузі музичний ринок не тільки України, але і Європи та країн СНД. Вкрай амбітний співак, кожен реліз якого подається як подія з ефектом WOW. Успіх пісні «Тумани» припав на день народження нового продукту компанії «Баядера Груп» Fresh Shot, цільова аудиторія якого, імідж і айдентика дуже схожі з енергетикою творчості Макса і його візуальними образами в кліпах.
Власне, кліпами займається ще один №1 індустрії – Алан Бадоєв. Масштаби його творчості – це гарантія «дуже творчих переговорів» і свідомо успішного результату співпраці.
Однозначно, «Баядера Груп» як компанія №1 на ринку, готова бути партнером тільки найкращих представників індустрії: або все – або нічого.
Агентство Secret Service EA запропонувало концепцію покрокової і тривалої інтеграції брендів в період промо головної події – концерту Макса. Саме тому співробітництво почалося з інтеграції бренду Fresh Shot у анонси нового треку і кліпу, кожен тизер у виконанні Алана Бадоєва – це приклад сучасного мистецтва і маркетингу.
Після тізерів підуть історії зі зйомок кліпу, backstage, прояв продукту в новому кліпі Макса Барських та безпосередню участь у презентації кліпу і на самому концерті.
Сума, витрачена на підготовку концерту і бюджет участі бренду розголошуватися не будуть, слідкуйте за новинами. Те, що ви побачите – це нове слово в маркетингу і позиціювання бренду для ЦА.
Креативна команда:
Режисер проекту - Алан Бадоєв
Артист – Макс Барських
Менеджмент – Secret Service EA: Михайло Ясинський, Олексій Шульгін
Bayadera Group – Наталія Гілевич
За матеріалами прес-релізу
Читай також:Audi і Airbnb здають в оренду апартаменти на футбольному полі»
"Взяти участь у розіграші права переночувати на стадіоні Allianz Arena може кожен охочий, для цього потрібно відправити 23 липня в 11:59 на сайт Airbnb розповідь про свою сім&..."
Діти спланували і сплатили сімейний відпочинок в кампанії JetBlue»
"Бюджетна американська авіакомпанія і MullenLowe віддали планування сімейного відпочинку в руки дітей, дозволивши їм самим вибрати пункт призначення, а також оплатити поїздку...."
Педро Паскаль – нове обличчя Loewe»
"Іспанська марка Loewe обрала нового амбасадора культового аромату Solo Loewe. Ним став актор Педро Паскаль, виконавець ролей Оберина Мартелла в “Грі престолів” і ..."
Кеті Холмс і Кьюба Гудінг подорожують по Новій Зеландії у фантастичному ролику»
"На цей раз авіакомпанія показала найкрасивіші місця країни в рамках фантастичного і трохи футуристичного подорожі. Обережно, може викликати термінове бажання купити квитки на..."