А на що ти здатний заради великої діагоналі?
Cheil Україна і Samsung в гумористичній формі розповіли, яких жертв заслуговує ультра великий телевізор QLED TV.
“Після зйомок цього ролика ми здатні на багато що – перекривати дві великі вулиці в центрі міста, втискати манекен в маленьку машинку, дресирувати собак не їсти хот-доги, вибирати акторів двометрового зросту, вчитися обіймати телевізори” – ділиться враженнями креативний директор Владислава Денис.
“Ми намагалися створити таку історію, яка змусить глядача не відриватися від екрану з першого епізоду і не скипать” – говорить старший копірайтер Руслан Мурадов. – “Чого тільки коштувало знайти єдиний в Україні Renault Twizi для зйомки епізоду з байкером!”
“В якомусь роді, роль стала для мене речей, адже до весни я хотів купити собі крутий мотоцикл, а тут з’явилася можливість покататися”, – коментує старший арт-директор Євген Овчар, який зіграв роль байкера. “Найскладнішим у підсумку було грати і стверджувати сцену з самим собою. Це було нелегко», – розповідає Євген.
«За нашими даними, в 2018 році зростання ринку ультра-великих телевізорів (65 дюймів+) в Україні очікується на рівні +80% в штуках, – каже Катерина Кузнєцова, керівник відділу маркетингових комунікацій побутової електроніки «Samsung Electronics Україна». – Часто покупці повертаються в магазин через пару днів після покупки, щоб обміняти придбаний телевізор на інший – більшої діагоналі. Завдання цього відео звернути увагу покупця на переваги ультравеликих телевізорів Samsung QLED TV».
Cheil Ukraine
Керівник агентства – Сергій Логвиненко
Владислава Денис – креативний директор
Євген Овчар – старший арт-директор
Руслан Мурадов – старший копірайтер
Саша Чемолосова – аккаунт-директор
Антон Романець – аккаунт-менеджер
Samsung Electronics Україна
Катерина Кузнєцова – керівник відділу маркетингових комунікацій побутової електроніки «Samsung Electronics Україна»
ESSE Production House
Виконавчий продюсер: Алевтина Шкляревич
Лінійний продюсер: Олександра Кравченко
Режисер: Олексій Пасічник
Оператор: Сергій Смичок
Композитор: Олександр Філоненко
Постпродакшн студія: A-Steroid Visual Works
За матерілами Sostav.ua
Читай також:Рекламісти створили відео про людину, яка здатна вижити в рекламному бізнесі»
"Щоб вижити в рекламній індустрії, потрібно постійно пристосовуватися і еволюціонувати. Мельбурнський клуб реклами і дизайну (Melbourne Advertising and Design Club) випустив ж..."
Для хорватської компанії створили річний звіт, який не горить і не тоне»
"Для хорватської компанії створили річний звіт, який не горить і не тоне. Лише ті компанії, які пристосовуються до обставин, можуть рости, розвиватися і протистояти труднощам...."
Samsung змінив оголені статуї Давида і Мислителя заради прання»
"Samsung змінив оголені статуї Давида і Мислителя заради прання. В рамках рекламної кампанії нової пральної машини QuickDrive технологічний гігант переосмислив скульптури епох..."
Mcdonald’s показав, як стати переможцями»
"Мережа ресторанів швидкого харчування mcdonald’s в рамках своєї рекламної кампанії «Trick.Treat.Win!» запустила новий сайт і випустила чотири рекламних ролика, в яких р..."