Як продавати рекламу, або Порятунок плану продажів в кризу
Щоб стати продавцем реклами, їм потрібно народитися – або прочитати цю книгу! Вона містить чіткий алгоритм дій і практичних інструкцій про те, що робити рекламному агенту в умовах кризи, щоб бути вислуханим, домогтися зустрічі з клієнтом і укласти договір про довгострокове співробітництво. Тут немає довгих теоретичних пояснень, а є конкретні рекомендації на основі досвіду російських фахівців. Зібрана ціла колекція ефективних відповідей на типові заперечення рекламодавця: “Нам не потрібна реклама”, “Нас і так усі знають”, “А чи буде ефект?”, “Дорого”, “Не будемо давати рекламу унаслідок фінансової кризи” та інші. Пропонується збірник мовних і поведінкових шаблонів, алгоритмів дій, рекомендацій і порад, технік продажів з прикладами, а також практичних завдань і тестів для самоперевірки.
Видання призначене для рекламних агентів, менеджерів з продажу реклами, керівників відділів продажів, а також бізнес-тренерів і консультантів.
Читай також:100% бренд. Як продавати щастя»
"Автор – молодий талановитий копірайтер, журналіст, консультант з реклами та PR. Він з тих, що залишаються за кадром телевізійних роликів, газетних публікацій і навіть, що при..."
Час діяти. Як зробити світ кращим, використовуючи силу соціальних медіа»
"Саймон Мэйнуоринг, експерт в області соціальних медіа, пропонує компаніям принципово новий підхід до ведення бізнесу. У своїй книзі він пояснює, як спираючись на могутність с..."
Маркетинг від А до Я: 80 концепцій, які повинен знати кожен менеджер»
"Ця книга всесвітньо відомого фахівця в області маркетингу Філіпа Котлера стала настільною для мільйонів керівників і спеціалістів з маркетингу. В ній у стислій та зрозумілій ..."
Правила Джобса. Універсальні принципи успіху від засновника Apple»
"Це книга про те, як генію інновацій Стіву Джобсу вдалося стати прикладом для наслідування і об’єктом заздрості бізнесменів усього світу. Джобс входив на насичені ринки ..."