Маркетинг від А до Я: 80 концепцій, які повинен знати кожен менеджер
Ця книга всесвітньо відомого фахівця в області маркетингу Філіпа Котлера стала настільною для мільйонів керівників і спеціалістів з маркетингу. В ній у стислій та зрозумілій формі викладено 80 концепцій ефективного маркетингу, найбільш важливих для успіху компаній у сучасних умовах. Ця книга дає найкраще уявлення як про класичних інструментах маркетингу, які пройшли випробування часом, так і нових інноваційних розробках, які стали використовуватися тільки в останні роки.
Книга обов’язкова до прочитання бізнесменам, менеджерам відділу маркетингу всіх рівнів, а також студентам.
Читай також:Правила Джобса. Універсальні принципи успіху від засновника Apple»
"Це книга про те, як генію інновацій Стіву Джобсу вдалося стати прикладом для наслідування і об’єктом заздрості бізнесменів усього світу. Джобс входив на насичені ринки ..."
Гіпнотичні рекламні тексти: Як спокушати і переконувати клієнтів одними словами»
"Книги Джо Вітале розходяться мільйонними тиражами. Як ви думаєте, чому? Повинно бути, автор вміє переконувати людей і впливати на них, буквально зачаровуючи, гіпнотизуючи їх ..."
Кристалізація громадської думки»
"Книга Едварда Бернейса “Кристалізація громадської думки” – перша і вже стала класичною робота, присвячена PR як самостійної дисципліни. Написана в 1923 році..."
Анатомія рекламних оголошень. Як створювати тексти, що продають»
"Запропонувати хорошу ідею нелегко, але можна. Набагато важче запропонувати затребувану і своєчасну ідею. А втілити ідею в реальному житті інтелектуальної і вишуканій формі ск..."