100% бренд. Як продавати щастя

6-18-2017

100% бренд. Як продавати щастя ada86265e21577009a6460db132dbd8b

Автор – молодий талановитий копірайтер, журналіст, консультант з реклами та PR. Він з тих, що залишаються за кадром телевізійних роликів, газетних публікацій і навіть, що приховувати, часом і публічних скандалів. Книга в доступній і дружній формі узагальнює світовий і вітчизняний досвід створення брендів, у тому числі тих, у розробці яких безпосередньо брав участь автор. На конкретних прикладах розглянуто актуальні принципи, які лежать в основі найкращих рекламних кампаній.

Для ділових людей, студентів економічних спеціальностей та всіх, хто цікавиться сучасним бізнесом.

Читай також:

Час діяти. Як зробити світ кращим, використовуючи силу соціальних медіа»
"Саймон Мэйнуоринг, експерт в області соціальних медіа, пропонує компаніям принципово новий підхід до ведення бізнесу. У своїй книзі він пояснює, як спираючись на могутність с..."

Маркетинг від А до Я: 80 концепцій, які повинен знати кожен менеджер»
"Ця книга всесвітньо відомого фахівця в області маркетингу Філіпа Котлера стала настільною для мільйонів керівників і спеціалістів з маркетингу. В ній у стислій та зрозумілій ..."

Правила Джобса. Універсальні принципи успіху від засновника Apple»
"Це книга про те, як генію інновацій Стіву Джобсу вдалося стати прикладом для наслідування і об’єктом заздрості бізнесменів усього світу. Джобс входив на насичені ринки ..."

Гіпнотичні рекламні тексти: Як спокушати і переконувати клієнтів одними словами»
"Книги Джо Вітале розходяться мільйонними тиражами. Як ви думаєте, чому? Повинно бути, автор вміє переконувати людей і впливати на них, буквально зачаровуючи, гіпнотизуючи їх ..."

У рубриці: Книги