Високі технології роботи з клієнтами. Як перетворити випадкового споживача щирого прихильника
Ця книга розповідає про те, як надавати вашим клієнтам якісне обслуговування з допомогою нових технологій: дбайливо і своєчасно пропонувати ідеальний товар чи послугу, ефективно вирішуючи виникаючі проблеми. Автор дуже доступно розповідає про важливість передбачення в обслуговуванні – не тільки в плані технічному та технологічному, а й в людському. Ви дізнаєтеся про тенденції самообслуговування, соціальних мереж та електронної зв’язку з споживачем. Десятки прикладів надихнуть вас.
Читай також:Видатний сервіс, відмінний прибуток. Принципи досягнення цієї клієнтоорієнтованості»
"Якісний сервіс забезпечує високий прибуток. Все просто. Як же домогтися цього, і чому багато компаній, знаючи цю формулу, не використовують її у своїй роботі? Приклади The Ri..."
Правила Zappos. Технології видатної інтернет-компанії»
"На сторінках цієї книги Джозеф Мичелли розкриває секрети успіху одного з найвидатніших сучасних інтернет-компаній – Zappos. Прочитавши її, ви дізнаєтесь про те, яку роль віді..."
Камасутра для оратора. Десять глав про те, як отримувати і приносити максимальне задоволення, виступаючи публічно»
"Багатьом може здатися незвичайним і навіть шокуючим назву книги. Але воно продиктоване не тільки бажанням привернути увагу потенційного покупця. Два базових постулату книги ц..."
Перетвори себе в бренд! 50 перевірених способів перестати бути посередністю»
"Сьогодні недостатньо просто робити добре свою справу. Важливо вміло розповісти про це потенційним клієнтам. Том Пітерс – майстер. Його ім’я – глобальний бренд в менеджм..."