Видатний сервіс, відмінний прибуток. Принципи досягнення цієї клієнтоорієнтованості
Якісний сервіс забезпечує високий прибуток. Все просто. Як же домогтися цього, і чому багато компаній, знаючи цю формулу, не використовують її у своїй роботі? Приклади The Ritz-Carlton, BVLGARI, Walt Disney допоможуть вам розібратися в цьому питанні.
Ви дізнаєтеся: як підбирати правильну команду, як усувати помилки в обслуговуванні, розумно збирати та використовувати інформацію про споживчих перевагах, використовуючи як традиційні методи, так і нову середу в інтернеті.
Читай також:Правила Zappos. Технології видатної інтернет-компанії»
"На сторінках цієї книги Джозеф Мичелли розкриває секрети успіху одного з найвидатніших сучасних інтернет-компаній – Zappos. Прочитавши її, ви дізнаєтесь про те, яку роль віді..."
Камасутра для оратора. Десять глав про те, як отримувати і приносити максимальне задоволення, виступаючи публічно»
"Багатьом може здатися незвичайним і навіть шокуючим назву книги. Але воно продиктоване не тільки бажанням привернути увагу потенційного покупця. Два базових постулату книги ц..."
Перетвори себе в бренд! 50 перевірених способів перестати бути посередністю»
"Сьогодні недостатньо просто робити добре свою справу. Важливо вміло розповісти про це потенційним клієнтам. Том Пітерс – майстер. Його ім’я – глобальний бренд в менеджм..."
Одкровення рекламного агента»
"Кар’єра Девіда Огілві – приклад для наслідування амбітним молодим людям, що прагнуть підкорити вершини будь-якого бізнесу, а його книги – “Біблія” для багат..."