Віскі часів Сухого Закону
Сухий Закон і самогонники, підпільний ринок алкоголю і Аль Капоне, класичні гангстери і авто-тюнинг – заборона на виробництво і продаж алкоголю в 20-30-ті роки ХХ століття залишив глибокий слід в сучасній культурі. І навіть через століття після скасування Сухого Закону в США ми стикаємося з відгомоном тих часів по всьому світу. Саме цей період новітньої історії і послужив джерелом натхнення при створенні нової лінійки дистилятів, виготовлених за класичною рецептурою періоду Сухого Закону.
Moonshine Runners – це лихі перевізники, які підпільно тюнинговали свої машини щоб не попастися в руки пильних служителів закону при транспортуванні нелегального алкоголю. Цей концепт і знайшов своє відображення у дизайні етикетки для нової торгової марки.
Читай також:Неймар в рекламі пояснив, чому часто падає на полі»
"“Всередині мене — маленький хлопчик. Іноді він вражає пишністю, а іноді дратує. Ви думаєте, що я дуже часто падаю на полі, але правда в тому, що я не падаю, а лише распадаюсь..."
77-річна зірка фільму ” Бонні і Клайд знялася в короткометражці Gucci»
"Голлівудська зірка і володарка премії Оскар знялася в рекламі однією з найбільш впізнаваних сумок італійського модного будинку Silvie. Разом з Данауей взяла участь французька..."
У США активісти орендували білборд для критики республіканців»
"У місті Гранд Джакшен (штат Колорадо) з’явився білборд, на якому абревіатура GOP (Grand Old Party — так називають республіканців) нагадує радянську символіку. Вона розм..."
Burger King підсмажив бургер на сонці»
"Бренд здійснив черговий PR-хід, скориставшись аномальною спекою в Кувейті, де температура перевищила 50C. Креативщики з Memac Ogilvy в ОАЕ створили девайс для гриля, що викор..."