Відвідувачам різдвяних базарів в Німеччині підготували несподіване частування

12-19-2017

Відвідувачам різдвяних базарів в Німеччині підготували несподіване частування e6235c0ee0c59838ec080f73b0d1130b
Різдвяні базари в європейських країнах зазвичай сповнені самими різними делікатесами, і багато відвідують їх, щоб поласувати, розповідає WUV. Цю звичку вирішила використовувати благодійна католицька організація Misereor, підготувавши соціальну кампанію з роздачі незвичайних страв. І ідея виявилася вдалою, незважаючи на те, що говорити про голод серед розмаїття продуктів на багатих різдвяних базарах здавалося неможливим.

Пропоновані відвідувачам страви складалися з тих же інгредієнтів, що і звичайні, але були в десятки разів менше, нагадуючи лялькові порції. Приготовлені вони були відомим кухарем Жаном-Філіпом Клойстерсом, який стояв на святковому базарі за прикрашеним вогнями прилавком пересувного ресторану Le Petit App?tit.

Все вирішували, що це чергова забава, але коли перехожі спробували ласощі, в кінці замість рахунку їм видавався листок з несподіваною написом. Так вони дізнавалися, що крихітна порція , яку вони тільки що з’їли, за дорівнює калорійності добового раціону харчування голодуючих дітей у Східній Африці – 380 калорій.

Люди відчували шок, як видно з рекламного ролика акції. Метою кампанії було активізувати пожертвування на користь голодуючих африканських дітей.

Акція була розроблена в гамбурзькому агентстві Kolle Rebbe, медіапідтримкою займалося агентство Mhoch4.

Читай також:

Японці зібрали панно з головної вежі Токіо 37 968 кулькових ручок»
"Японська компанія MUJI зібрала панно з 37 968 кулькових ручок, на якому зображена головна вежа Токіо, що своїм дизайном нагадує головний витвір французького інженера Гюстава ..."

Головні інфоприводи 2017 року зібрали на одній картинці»
"Хорватська дизайнер Санда Андерсон за замовленням сайту Beutler Ink створила колаж, в якому зібрані самі запам’ятовуючі, що дивують і трагічні моменти цього року. В ілю..."

Еротичні фантазії у різдвяній рекламі нижньої білизни»
"Поки більшість брендів змагається у створенні зворушливих емоційних роликів напередодні Різдва, лондонська марка ексклюзивного нижньої білизни Coco de Mer знову використовує ..."

Jarovska зациклилася на горіхах»
"Тридцятипятиградусний напій Jarovska приготований з волоських горіхів. Це напій для тих, хто зневажає межі та обмеження: ментальні, так і географічні теж.  Jarovska можна спр..."

У рубриці: Новини