Еротичні фантазії у різдвяній рекламі нижньої білизни
Поки більшість брендів змагається у створенні зворушливих емоційних роликів напередодні Різдва, лондонська марка ексклюзивного нижньої білизни Coco de Mer знову використовує провокацію.
Різдвяний ролик лакшері-бренду створений в стилі еротичних фантазій, причому з використанням багатьох традиційних символів свята, наприклад, шампанського і гусака в духовці.
Відео створено в британському агентстві The Full Service, заснованому відомим фотографом Ранкином.
Це не перша провокація Coco de Mer, влаштована за допомогою агентства – на початку 2017 року вийшов ролик з Памелою Андерсон, яка знущалася над святкуванням Дня Валентина.
За матеріалами Dailymail
Читай також:Jarovska зациклилася на горіхах»
"Тридцятипятиградусний напій Jarovska приготований з волоських горіхів. Це напій для тих, хто зневажає межі та обмеження: ментальні, так і географічні теж. Jarovska можна спр..."
A$AP Mob знялися в рекламі Calvin Klein»
"Вона не тільки знялася сама, але і зібрала в кадрі всю свою “музичну родину”: Діва Хайнса, соліста Blood Orange, висхідну R&B-зірку Келелу, солістку Chairlift..."
Volvo встановила унікальний білборд, який працює від удару блискавки»
"Продажі нової моделі бренду повинні були початися в звичайний для Таїланду сезон дощів, чим скористалися Volvo Car Thailand і агентство GREYnJ United, створили унікальний рек..."
Apple розповіла про переваги Apple Watch 3 у новій рекламі»
"Компанія випустила одразу кілька коротких роликів, присвячених огляду можливостей нових смарт-годинників. У новій рекламі Apple нагадує користувачам про те, що третє поколінн..."