Jarovska зациклилася на горіхах
Тридцятипятиградусний напій Jarovska приготований з волоських горіхів.
Це напій для тих, хто зневажає межі та обмеження: ментальні, так і географічні теж. Jarovska можна спробувати в дружній компанії.
Замість традиційних постерів і роликів Yellow Clutch разом з продакшеном Toy Pictures і студією Pif-Paf заготовили вісім зациклених відео. І якщо вони вам попадуться на екранах моніторів – то це добрий знак. Адже Havas Digital буде таргетувати розміщення в інтернеті тільки на самих метикованих (ну, і тих, хто старше 21 року, само собою).
Client: Bayadera Group
Agency: Yellow Clutch
Production: Toy Pictures / Pif-Paf
За матеріалами прес-релізу
Читай також:A$AP Mob знялися в рекламі Calvin Klein»
"Вона не тільки знялася сама, але і зібрала в кадрі всю свою “музичну родину”: Діва Хайнса, соліста Blood Orange, висхідну R&B-зірку Келелу, солістку Chairlift..."
Volvo встановила унікальний білборд, який працює від удару блискавки»
"Продажі нової моделі бренду повинні були початися в звичайний для Таїланду сезон дощів, чим скористалися Volvo Car Thailand і агентство GREYnJ United, створили унікальний рек..."
Apple розповіла про переваги Apple Watch 3 у новій рекламі»
"Компанія випустила одразу кілька коротких роликів, присвячених огляду можливостей нових смарт-годинників. У новій рекламі Apple нагадує користувачам про те, що третє поколінн..."
Нікі Мінаж стала чарівною феєю у різдвяному фільмі H&M»
"У рекламному ролику розповідається історія маленької дівчинки, яка потрапляє в чарівний світ і бореться проти злого брата Санта-Клауса, щоб врятувати свята. Нікі Мінаж грає м..."