В Україні створили винний бренд за законами нейромаркетинга

5-17-2018

В Україні створили винний бренд за законами нейромаркетинга 4743485ae9022b613bc8119e0d1e2340

Український ринок вина знаходиться в рецесії. Виробництво за 2017 рік впало на 9%. При цьому, спроби окремих імпортерів наростити ввезення недорогих винних напоїв та розвиток власного імпорту мереж допомогло згладити падіння ринку приблизно на 5%.

Статус на сьогодні в нашій невинної країні винна полиця перенасичена. При цьому, масовий споживач в силу традицій і обмеженого доходу, як і раніше воліє недорогі напівсолодкі вина, і це стримує розвиток сегмента сухих вин.

Аналізуючи український ринок, команда Beverage Trading Company прийшла до висновку, що він достатньо стриманий і консервативний. Найкреативніші відхилення на ринку представлені у вигляді котиків, лебедів і виїмок під пальці.

На тлі цього, було прийнято рішення створити і запустити нове вино, яке розроблено за законами нейромаркетинга. Основне завдання, яке ставили перед дизайнерами – привернути увагу цільової аудиторії на полиці і згенерувати бажання купити спробувати продукт.

«Згідно нейромаркетинговым дослідженнями, які базуються на eye tracking technology при розгляді реклами респонденти в першу чергу звертають увагу на обличчя людей. Це пов’язано з рефлексами ідентифікації і розпізнавання. Додаткові дослідження показали, що симпатичні обличчя привертають більшу увагу. Що цікаво, якщо чоловіки більш активно реагують на симпатичні жіночі обличчя, то жінки однаково позитивно реагують на симпатичні особи обох статей.

Нове вино буде коштувати на полиці близько 70 грн. і позиціонується на споживачів, які починають розбиратися у вині, але не готові сильно переплачувати за експерименти.

За матеріалами прес-релізу

Читай також:

MINI допоміг жителям Берліна знайти найкоротший шлях»
"Щоб показати оточуючим потенційну користь від такої можливості, компанія встановила по всьому Берліну білборди, що дозволяють перехожим значно скоротити свій щоденний маршрут..."

Українська модель Дар’я Міненко стала обличчям Dolce & Gabbana»
"Зйомки проходили на острові Міконос, тому кампанію можна знайти під хештегом #DGLovesMykonos. Героїнею зйомки стала українська модель Дар’я Міненко. Свою кар’єру ..."

Лайфхаки від Domestos Cif зібрали більше півмільйона переглядів»
"Мета кампанії від Domestos Cif – розповісти про властивості продукції брендів з допомогою лайфхаків по прибиранню, щоб залучити й утримати увагу цільової аудиторії. Агентство..."

У Telegram з’явилися стікери для піарників»
"Хоча вони підійдуть всім творчим особистостям, які працюють в режимі «креатив проти дедлайнів». Спеціально до PR-марафону, який відбудеться 16 березня, Ekonomika+ і ММR випус..."

У рубриці: Новини