Зворушливу історію любові для французького бренду зняли в Києві

10-14-2017

Зворушливу історію любові для французького бренду зняли в Києві 0443dc25de588b5ad1e396e24d535780
Агентство BETC Luxe створили нове позиціонування бренду Eric Bompard – “М’якість – це нова сила”. Ідеєю рекламної кампанії було показати контраст між м’якістю і силою.

Зйомки рекламного ролика, який розповідає історію любові, проходили на території Київського Політехнічного Університету. Що цікаво, актори були не знайомі до моменту зйомок і чудово зіграли любов з першого погляду.

За матерілами Sostav.ua

Читай також:

Закон про освіту і занепокоєння Угорщини»
"Прийнятий Верховною Радою України закон про освіту не був радісно сприйнятий у деяких сусідніх країнах, особливо занепокоїлась Угорщина, де у квітні 2018 року мають відбутися..."

“Футбол” показав промо до матчу жіночих збірних з дівчатами, що стогнуть»
"У відео спочатку стогнуть дівчата, а потім гравці жіночої футбольної команди говорять: “Ми не симулюємо”. Ролик звинуватили в сексизмі. Новина про відео вийшла в ..."

ICTV оновлює логотип, слоган і графічне оформлення»
"До 25-річчя мовлення ICTV представить новий логотип і графічне оформлення ефіру під слоганом «Разом краще». Оновлена графіка і логотип з’являться в ефірі телеканалу 22 ..."

Компанія Volvo пообіцяла клієнтам заміну авто на нове кожні 24 місяці»
"В рамках програми клієнти будуть здійснювати щомісячні фіксовані платежі з можливістю заміни автомобіля на новий кожні 24 місяці. В залежності від регіону програма Care by Vo..."

У рубриці: Новини