Китайський пасажир буде жити в аеропорту Гельсінкі для промо
Аеропорт Хельсінкі запросив китайського инфлюенсера Райана Чжу випробувати найдовшу пересадку в світі – він повинен буде провести в очікуванні свого рейсу цілий місяць, розповідає AdWeek. Все це час він буде тестувати різні сервіси для пасажирів і дізнаватися нове про фінську культуру, а все, що відбувається з ним транслюватиметься у форматі live-video.
Організатори кампанії врахували, що у випробуваного може закінчиться терпіння, і заздалегідь забезпечили його зворотним квитком в Китай з відкритою датою. Однак у випадку дезертирства, він не зможе отримати приз – поїздку до Фінляндії, така нагорода дістанеться йому, тільки якщо він витримає все 30 днів. Очевидно, всі сподіваються на його витримку, і в рекламному кліпі звучить оголошення аеропорту: «Посадка почнеться через 624 години».
Аеропорт Хельсінкі неодноразово опинявся на перших місцях в різних міжнародних рейтингах. Тепер вирішено переконати в цьому пасажирів, особливо тих, хто здійснює тривалі перельоти Європа-Азія.
Як вважає керівництво аеропорту, акція, названа #LifeInHEL, допоможе не тільки розповісти всім про зручності для пасажирів, але і зрозуміти, які сервіси можна поліпшити.
Кампанія розроблена в відділеннях агентства TBWA в Гельсінкі і Шанхаї у співпраці з креативним агентством KLOK, Edelman Public Relations China і Red Bridge Communications.
За матеріалами https://adindex.ru
Читай також:Зворушливу історію любові для французького бренду зняли в Києві»
"Агентство BETC Luxe створили нове позиціонування бренду Eric Bompard – “М’якість – це нова сила”. Ідеєю рекламної кампанії було показати контрас..."
Закон про освіту і занепокоєння Угорщини»
"Прийнятий Верховною Радою України закон про освіту не був радісно сприйнятий у деяких сусідніх країнах, особливо занепокоїлась Угорщина, де у квітні 2018 року мають відбутися..."
“Футбол” показав промо до матчу жіночих збірних з дівчатами, що стогнуть»
"У відео спочатку стогнуть дівчата, а потім гравці жіночої футбольної команди говорять: “Ми не симулюємо”. Ролик звинуватили в сексизмі. Новина про відео вийшла в ..."
ICTV оновлює логотип, слоган і графічне оформлення»
"До 25-річчя мовлення ICTV представить новий логотип і графічне оформлення ефіру під слоганом «Разом краще». Оновлена графіка і логотип з’являться в ефірі телеканалу 22 ..."