Китайський пасажир буде жити в аеропорту Гельсінкі для промо

10-14-2017

Китайський пасажир буде жити в аеропорту Гельсінкі для промо a37c4c9ad467614f99f35858ba838f67
Аеропорт Хельсінкі запросив китайського инфлюенсера Райана Чжу випробувати найдовшу пересадку в світі – він повинен буде провести в очікуванні свого рейсу цілий місяць, розповідає AdWeek. Все це час він буде тестувати різні сервіси для пасажирів і дізнаватися нове про фінську культуру, а все, що відбувається з ним транслюватиметься у форматі live-video.

Організатори кампанії врахували, що у випробуваного може закінчиться терпіння, і заздалегідь забезпечили його зворотним квитком в Китай з відкритою датою. Однак у випадку дезертирства, він не зможе отримати приз – поїздку до Фінляндії, така нагорода дістанеться йому, тільки якщо він витримає все 30 днів. Очевидно, всі сподіваються на його витримку, і в рекламному кліпі звучить оголошення аеропорту: «Посадка почнеться через 624 години».

Аеропорт Хельсінкі неодноразово опинявся на перших місцях в різних міжнародних рейтингах. Тепер вирішено переконати в цьому пасажирів, особливо тих, хто здійснює тривалі перельоти Європа-Азія.

Як вважає керівництво аеропорту, акція, названа #LifeInHEL, допоможе не тільки розповісти всім про зручності для пасажирів, але і зрозуміти, які сервіси можна поліпшити.

Кампанія розроблена в відділеннях агентства TBWA в Гельсінкі і Шанхаї у співпраці з креативним агентством KLOK, Edelman Public Relations China і Red Bridge Communications.

За матеріалами https://adindex.ru

Читай також:

Зворушливу історію любові для французького бренду зняли в Києві»
"Агентство BETC Luxe створили нове позиціонування бренду Eric Bompard – “М’якість – це нова сила”. Ідеєю рекламної кампанії було показати контрас..."

Закон про освіту і занепокоєння Угорщини»
"Прийнятий Верховною Радою України закон про освіту не був радісно сприйнятий у деяких сусідніх країнах, особливо занепокоїлась Угорщина, де у квітні 2018 року мають відбутися..."

“Футбол” показав промо до матчу жіночих збірних з дівчатами, що стогнуть»
"У відео спочатку стогнуть дівчата, а потім гравці жіночої футбольної команди говорять: “Ми не симулюємо”. Ролик звинуватили в сексизмі. Новина про відео вийшла в ..."

ICTV оновлює логотип, слоган і графічне оформлення»
"До 25-річчя мовлення ICTV представить новий логотип і графічне оформлення ефіру під слоганом «Разом краще». Оновлена графіка і логотип з’являться в ефірі телеканалу 22 ..."

У рубриці: Новини