Audi запатентувала нові емблеми
Нові варіанти емблеми виклало в Мережу канадське інтернет видання QuattroWorld.
Перший ескіз – це вже знайомі нам чотири кільця, але тепер без перехрещуються півкуль в центрі логотипу. Другий варіант емблеми – це дві пари півкіл, об’єднаних центральної перемичкою, в той час як сусідні дві відсутні.
Про причини зміни дизайну логотипу офіційної інформації на даний момент немає. Швидше за все, німецький автовиробник просто розширить число варіацій своєї емблеми, і класичний варіант теж залишиться у вживанні. Нові виконання, ймовірно, використовують для оформлення майбутніх новинок – електричних, спортивних або люксових моделей бренду з Інгольштадта.
Зокрема, у вересні стало відомо про те, що Audi планує відродити марку Horch у вигляді люксового-суббренду, під яким будуть пропонуватися найбільш розкішні і потужні модифікації флагманського седана A8. Оригінальна ж емблема Horch за сучасними мірками виглядає занадто громіздко.
Нагадаємо, нинішній логотип Audi почав використовуватися ще в 1932 р. компанією Auto Union. Емблема символізує собою злиття 4 компаній: Audi, DKW, Wanderer і Horch. У кожному з кілець містився логотип однієї з компаній.
У 1969 році після об’єднання з ще одним автовиробником – NSU Motorenwerke від кілець відмовилися зовсім. Емблема цих років являла собою просто напис «Audi NSU» . У 1985 році кільця повернулися в логотип. У 90-х фірма Audi і придумала їм альтернативу у вигляді червоного овалу з білими літерами всередині (сьогодні така емблема більше не використовується).
NatGeo запрошує читачів включитися в ініціативу з порятунку планети»
"NatGeo запрошує читачів включитися в ініціативу з порятунку планети. National Geographic об’єднався з онлайн-спільнотою для читачів та письменників Wattpad, щоб розпові..."
А на що ти здатний заради великої діагоналі?»
"Cheil Україна і Samsung в гумористичній формі розповіли, яких жертв заслуговує ультра великий телевізор QLED TV. “Після зйомок цього ролика ми здатні на багато що – пер..."
Рекламісти створили відео про людину, яка здатна вижити в рекламному бізнесі»
"Щоб вижити в рекламній індустрії, потрібно постійно пристосовуватися і еволюціонувати. Мельбурнський клуб реклами і дизайну (Melbourne Advertising and Design Club) випустив ж..."
Для хорватської компанії створили річний звіт, який не горить і не тоне»
"Для хорватської компанії створили річний звіт, який не горить і не тоне. Лише ті компанії, які пристосовуються до обставин, можуть рости, розвиватися і протистояти труднощам...."