Реєстрація на Київську велосотку відкрита
В цьому році рекламний холдинг CMS Group знову підтримує велогонку: агентство Tabasco займається всіма художніми матеріалами, дизайном нагороди та піар-просуванням, агентство маркетингових сервісів Full Contact – спортивним маркетингом і організаторської підтримкою події, а диджитальщики з Sigma Digital взяли на себе SMM-просування.
Якщо в минулому році основним повідомленням Велосотки було «Доедь до фіналу», а акцент робили на витривалість і силу, то в цьому році організатори вирішили відкрити реєстрацію заздалегідь та запросити взяти участь всіх бажаючих, в тому числі і новачків. Так що і слоган цього року – «Зберися до сотці».
Заїзд в 100 кілометрів – це серйозний виклик собі і своїй фізичній підготовці. Такий шанс випадає лише раз у році. На змагання приїдуть знамениті велосипедисти, учасники та призери Tour de France, а також аматори з різних країн Європи. Це та сама ситуація, коли можна кинути собі виклик і змагатися поруч з переможцями і тими, хто вже не раз пройшов це випробування. Організатори підкреслюють, що до такого заходу потрібно бути добре підготовленим і фізично, і морально. Тому всім, хто бажає взяти участь у заїзді, рекомендовано поставитися до події з усією серйозністю і почати готуватися до сотці вже сьогодні.
До речі про учасників: з кожним роком число бажаючих зростає в геометричній прогресії. Цього року організатори очікують 2000 учасників, що в два рази перевищує фінальне кількість учасників минулого року.
Маршрут повторює торішній і проходить через мальовничі місця Києва та Київської області, через річки, озера і Київське водосховище, ліси і поля. І ви, розсікаючи по новеньким трасах на своєму супербайке, насвистываете улюблену пісню.
Третє вересня вже ніколи не буде колишнім.
Реєстрація відкрита.
Сотку придумували:
Олександр Коптєв – груп-хед/копірайтер агентства Tabasco
Євген Сажнев – арт-директор агентства Tabasco
Сотку збирали:
Марія Лыщик – дизайнер агентства Tabasco
Петро Точилкин – відділ ДТП агентства Tabasco
Сотку стверджував:
Олександр Смирнов – креативний директор агентства Tabasco
Всіх контролювала і підганяла:
Анастасія Литовченко – трафік-менеджер агентства Tabasco
Накочують сотку всім CMS Group.
За матеріалами прес-релізу
Читай також:«Макдоналдс» випадково засвітив iPhone 8 в рекламі»
"У листі використовуються зображення смартфона, які повністю відповідають попереднім витокам про новому iPhone: екран смартфона має мінімальні рамки, а у верхній частині спеці..."
Персонаж Clash of Clans проник в реальний світ і створив статую в Нью-Йорку»
"Фанати відеоігри Clash of Clans, нарешті, дізналися, що сталося з персонажем Будівельник. Центральний герой гри з’явився на відео, яке зібрало понад 50 млн переглядів н..."
Milk Branding – все…»
"Агентство Milk Branding, засноване Дмитром Клищиком і Максимом Лесняком в 2000 році, припинило своє існування. “За 17 років ми реалізували сотні проектів, які запамR..."
Ребрендинг “Стожар” від Tabasco»
"Оскільки бренд «Стожар” – це марка з особливим характером, харизматичний і сміливий інноватор, то в агентстві вирішили зробити ставку на унікальність і сучасності. Зроб..."