Повне занурення
Бренд «Novita» розширив асортимент своєї продукції косметичних ватяних дисків і паличок запуском нової лінії засобів по догляду за шкірою обличчя Novita з anti-pollution ефектом.
“Великі міста – це не лише великі можливості, але й великі проблеми. Для шкіри вже точно. Косметика Novita з anti-pollution ефектом — засоби для очищення шкіри від полютантів (бруд, зміг, токсини) і для захисту від промислових забруднень. Завдання було не з легких: як показати унікальне властивість продукту – anti-pollution ефект, про який мало хто чув в Україні? Ідея показати забруднення мегаполісу у вигляді кольорових хмар за допомогою розпилюється фарби у воді та майстерність команди UTCFILM дозволило створити міні-кіно про anti-pollution, яке хочеться переглядати вічно”, – Катерина Муральова , Директор з маркетингу напрям “Гігієна” (Україна).
З перших секунд ролик зачаровує і привертає до себе увагу.
Загальний настрій, музика, підводне місто, який, разом з його мешканкою, потопає у фарбах, – все це створює в кадрі справжню магію. Ця історія про всіх мешканок мегаполісів, які кожен день, виходячи з дому, занурюються в божевільний ритм свого міста, його енергію і… навколишнє середовище, яка регулярно надає свій негативний вплив на шкіру обличчя. Саме на цій проблемі і зроблений акцент у новому ролику «Novita».
У загальній складності зйомки ролика зайняли близько 90 годин. Для зйомок використовувалася виключно бутильована вода, якій знадобилося понад 20 тонн. Було витрачено близько 20 літрів фарби та виготовлено 18 акваріумів всіляких розмірів. Також, спеціально для ролика, команда продакшну розробила зменшену копію справжнього мегаполісу, де кожна деталь була спроектована і продумана до дрібниць.
Головна складність полягала в тому, що команда працювала з практично неконтрольованими процесами. Кожен дубль міг займати годинник, а вийде він, чи ні – ніхто не знав напевно. Ніколи не можна було передбачити як поведе себе фарба, вода і навіть актриса, якій потрібно було не просто відігравати емоції, але і залишатися красивою і природною під водою.
Настрій, візуальний ряд і атмосфера, якими наповнений ролик – те, що відрізняє його від численних рекламних б’юті-роликів. Тут немає яскраво виражених рекламних атрибутів і комерційних повідомлень, а основний акцент зроблено саме на емоційну складову. Все разом це створює дуже поетичну, навіть, в якійсь мірі, інтимну атмосферу.
«Ми дуже любимо і завжди намагаємося знаходити можливість створювати свої власні світи. З одного боку, це дає вам більше творчої свободи. Але, з іншого – це колосальна відповідальність і, в той же час, божевільний творчий адреналін, який відчувала вся знімальна група. Особливо, коли з N-ної спроби кадр виходив навіть краще, ніж ми собі його могли уявити», – Володимир Веселов, режисер.
Client: Biosphere Corporation, Brand Novita
Business Leader HG: Alexander Lavrov
Director of Marketing HG Ukraine: Ekaterina Muraleva
Group brand manager Novita category cosmetics: Gorash Victoria
R&D project manager cosmetics: Bondar Tatyana
Creative: “ТВОРЧІ ЛЮДИ”
Сreative department: Marina Vasilenko, Svitlana Medvedieva
Production: “UTC FILM PRODUCTION»
Director: Vladimir Veselov, Alexandr Veselov
DOP: Yuriy Barsuk
Edit: Mihail Litvinov
Music: Zahar Dzyubenko
Executive producer: Alyona Tukaylo
Рroducer: Alexandra Lyashenko
За матеріалами прес-релізу
Читай також:Samsung показав, як важливо бути з близькими під час свят»
"Samsung вважає, що дуже важливо, щоб близькі та рідні, які знаходяться далеко під час свят, почували себе як вдома. З допомогою своїх пристроїв технологічний гігант допомагає..."
Собаки створили різдвяні светри завдяки бренду Cesar»
"Дарувати і отримувати подарунки — важлива частина Різдва. Однак наші вихованці позбавлені цієї радості. Виробник кормів для собак Cesar вирішив це виправити. Про це пише вида..."
Сенсаційний дрифт BMW THE 8 каналами Венеції у новій кампанії від Serviceplan»
"Восени 2017 року Serviceplan у партнерстві з BMW затвердили нове позиціонування lux-сегмента автомобілів BMW, яке втілює філософію компанії Bayerische Motoren Werke (ньому. Б..."
Coke Zero стала центральним елементом новорічної рекламної кампанії»
"Зима близько, а разом з нею — знайома всім вантажівка Coca-Cola, що бадьоро розсікає у всіх телевізорах світу під вже культовий мотив «Свято до нас приходить». В цьому році ц..."