Перше враження: як сподобатися роботодавцю?

4-24-2017

Перше враження: як сподобатися роботодавцю? 694be3050f969b72a8f863a39d970ce4

Незалежно від загальноприйнятих критеріїв, ви можете просто сподобатися або не сподобатися роботодавцю під час співбесіди. Щоб все пройшло як слід, експерти Міжнародного кадрового порталу hh.ua рекомендують прислухатися до наступних порад.

Без запізнень

Не запізнюйтесь на співбесіду. Краще завчасно розрахуйте час і будьте готові до пробок на дорогах, несправність транспорту, а ще до того, що знадобиться час на пошуки потрібного вам адреси та кабінету. Розраховуйте час із запасом 10-15 хвилин. Якщо ви з’явитеся на місці раніше – це тільки плюс. Встигнете видихнути, зібратися з думками і оцінити обстановку.

У випадку якщо форс-мажор все ж таки неминучий, обов’язково попередьте про це рекрутера. Адже краще попередити про запізнення, ніж потім двадцять разів вибачатися.

Зустрічають по одягу

Одягтися треба відповідно. Врахуйте специфіку одягу у вашому професійному середовищі. Строгий класичний діловий костюм буде кращим вибором для фінансових інституцій або великих корпорацій. У молодіжну команду рекламної компанії простіше влитися в одязі, яка покаже, що ви в курсі модних тенденцій. Взуття, аксесуари, зачіска, косметика, манікюр повинні бути стриманими і акуратними.

Рукостискання

Руку співрозмовника не потрібно трясти, погладжувати або тримати надто довго. Оптимальна тривалість рукостискання — 3-4 секунди. Рукостискання здійснюється всією долонею, а не тільки пальцями. Зазвичай руку простягає першим «старший за рангом», в даному випадку — менеджер з персоналу. Також важливо переконатися в чистоті рук, щоб привітання було приємним.

Нічого зайвого

На першу зустріч необхідно узяти лише найпотрібніше. Жодних недопитих стаканчиків з кавою, жувальних гумок і стоси паперів, які демонструють ваші досягнення в роботі за останні п’ять років. Напоготові має бути тільки резюме або документи з портфоліо. Перед співбесідою важливо не забути вимкнути звук на телефоні і відкласти гаджет подалі.

Не бійтеся бути активними

Самі робіть перші кроки в спілкуванні з майбутнім начальником, наприклад, почніть розмову. «Розтопити лід» допоможе легка жарт або зауваження про погоду. Будьте максимально відкриті і привітні. Відверто відповідайте на питання, сміливо задавайте свої.

Якщо співбесіда проходить в офісі, будьте ввічливі і чемні з співробітниками компанії, які зустрінуться вам на шляху.

Міміка і жести

Ви викличете набагато більше довіри, якщо співрозмовник буде бачити ваші руки, тому не ховайте їх. Слідкуйте за тим, щоб вони знаходилися у відкритих позиціях, за винятком цілком природних розслаблених та м’яких «замків», коли ви уважно слухаєте співрозмовника. Не тримайтеся за стіл, стілець або коліна. І навіть якщо сильно нервуєте, уникайте закритих поз зі схрещеними на грудях руками.

Сидіть рівно, не сутультеся і не підпирайте голову. Зберігайте спокійний вираз обличчя і періодично до місця посміхайтеся, демонструючи впевненість у собі, позитивний настрій і доброзичливість. Намагайтеся говорити досить голосно, чітко і виразно. Це справить враження, що ви впевнені в собі, навіть якщо насправді переживаєте. Дивитися краще в очі співрозмовнику. Якщо інтерв’ю проводять кілька людей, щоб погляд не бігав, правильніше дивитися на того, хто задає питання.

Співбесіда по скайпу

Ми живемо в дуже динамічному світі. З метою економії часу та коштів все частіше вирішуємо нагальні питання в режимі онлайн. Процес прийому на роботу не є винятком. Співбесіда по скайпу стає все більш популярним серед рекрутерів і кращим для шукачів.

Щоб викликати хороше перше враження, по-перше, потрібно потурбуватися про якість зв’язку та швидкості інтернету. Постарайтеся, щоб під час розмови вам нічого не заважало і не було чути сторонніх звуків: шуму від побутових приладів чи телевізора у фоновому режимі. Підготуйте робоче місце. Подбайте, щоб лампа на столі або світло з вікна добре висвітлювали ваше обличчя. На задньому фоні не повинно бути миготять дітей, домашніх тварин або меблів, заваленій речами.

Пам’ятайте, віддалене співбесіда проходить по тим же правилам, що і традиційна. Тому ваш зовнішній вигляд повинен бути таким, як на співбесіді оффлайн. Навіть нижня частина костюма, яка не буде видно співрозмовнику, повинна відповідати події. Це допоможе вам краще налаштуватися і утримати діловий тон бесіди. Під час співбесіди намагайтеся дивитися в очі співрозмовнику, тобто в веб-камеру. А ще не забувайте про живому поведінці і природної посмішці. Камера часто з’їдає емоції та енергетику співрозмовника, а ви повинні справити хороше враження.

Гарне перше враження сприяє виникненню людської симпатії. А люди схильні допомагати тому, хто їм подобається. Тому симпатія з боку роботодавця – це ще один плюс на вашу користь.

Читай також:

Дослідження назвало топ-3 тренда в PR у 2019 році»
"Дослідження назвало топ-3 тренда в PR у 2019 році. Дослідження JOTW Communications вивчило поточні та нові тренди в PR в 2019 році. Нижче кілька висновків: 1. Сторітеллінг, а..."

Огляд PR-ринку України: скасування PR-функції і зниження рівня кваліфікації»
"Наприкінці 2018 — початку 2019 року PR-агентство «Михайлов і Партнери. Україна» спільно з сервісом LOOQME провели дослідження PR-ринку України. Проект реалізований в рамках р..."

Кто будет работать в Украине через 10 лет: к чему приведет политика искусственного вытеснения населения»
"Экономический рост в современном мире невозможен без создания инновационных и высокопродуктивных рабочих мест. К сожалению, мы можем констатировать, что сегодня в данном ключ..."

Сталин как PR-менеджер»
"Советские люди всегда думали в первую очередь о человечестве и стране и только во вторую о себе. Это было результатом мощной медийной трансформации интересов человека. Главны..."

У рубриці: Статті