Дослідження назвало топ-3 тренда в PR у 2019 році
Дослідження назвало топ-3 тренда в PR у 2019 році.
Дослідження JOTW Communications вивчило поточні та нові тренди в PR в 2019 році. Нижче кілька висновків:
1. Сторітеллінг, аналітика і передові ідеї серед топ PR-прийомів і трендів.
Респонденти назвали такі прийоми як «важливі»:
Менш важливими названі:
2. Фахівці у сфері PR вимірюють онлайн-залучення та ефективність e-мейлів.
Майже половина респондентів (48%) користуються програмами для вимірювання. Одна третина (29%) задоволена своєю роботою у сфері PR вимірювань, 46% вважають, що їм потрібно посилити свою діяльність в цій сфері.
Серед найпоширеніших показників, якими користуються фахівці з комунікацій:
Дослідження опитало 223 фахівців у сфері комунікацій і підтвердило тренд останніх років, в рамках якого СМО відмовляються від агентств на користь in-house команд. 47% респондентів зазначили, що все більше PR роботи виконується in-house. 68% опитаних займаються комунікаціями in-house.
Читай також:Моршинська представляє лімітовану серію етикеток «Голос води»»
"Перша симфонія природної води, створена спільно з відомими українськими музикантами The Maneken, Onuka, Dakha Brakha, Katya Chilly і брендом «Моршинська», прозвучить в рамках..."
Royenko Marketing Agency створили дизайн для серії світшотів для українського ІТ-ком’юніті»
"Колекція народилася завдяки співпраці команди UNIT.City і резидентів інноваційного парку: маркетингового агентства Royenko Marketing Agency (креативна ідея і дизайн) і компан..."
Книжковий магазин використовує ляпи Дональда Трампа для просування в Twitter»
"Книжковий магазин з Далласа The Wild Detectives вирішив прищепити американцям любов до книг незвичайним способом. Він показав на прикладі президента США Дональда Трампа, як в..."
KFC запустила у Великобританії кампанію проти самозванців»
"По-перше, це ролик про місто, в якому на кожному розі продають курку під вивісками, підозріло нагадують KFC, але по-справжньому смачною курочкою ходять тільки в KFC оригіналь..."