KFC використовувала негативний відгук користувача в Twitter в рекламі
У соціальній мережі Twitter на адресу KFC залишили ось такий коментар: Дорога KFC, ніхто не любить твою картоплю фрі. Щиро твій, весь світ.
Агентство Mother, Великобританія, придумало елегантний хід. Коментар з підписом автора, помістили на рекламні борди в зовнішній рекламі, банери в digital і принті і проанонсували появу нового рецепту фрі, який буде ще смачніше”.
Тенісистка Лі На стала обличчям MasterCard»
"У семиминутном ролику 36-річна тенісистка грає саму себе і веде уявний діалог зі своїм батьком, який помер, коли їй було 14 (мати не повідомляла їй кілька тижнів, побоюючись ..."
«ВАРТО» і ТМ «Ідеаль Немолоко» тепер разом»
" Агентство комунікацій «ВАРТО» уклало договір про співробітництво з новим брендом компанії «Люстдорф» – «Ідеаль Немолоко». Основне завдання, яке стоїть перед кома..."
Додаток Headspace запропонувало набір безкоштовних медитацій перед виборами до Конгресу США»
"Розробник програми для медитацій Headspace на тлі майбутніх виборів до Конгресу США представило Politics Pack — набір безкоштовних трихвилинних сеансів медитацій, які допомож..."
Бренд Reese’s на Хеллоуїн обмінював нудні цукерки на свої солодощі»
"Цукерковий бренд Reese’s встановили в Нью-Йорку під час свята вендінговий автомат, який обмінює всі ці нудні цукерки на їх новинку. Правда, до автомата тут же вишикувал..."