Onuka знялася в рекламі Vodafone
Все почалося з того, що мобільний оператор Vodafone першим помітив новий для України, але вже поширений у світі тренд – практично повний перехід з голосового спілкування в Інтернет. Адже ви теж давно помітили: коли ми спілкуємося через популярні месенджери і додатки, то можемо паралельно робити багато інших справ. Для таких новаторів Vodafone розробив перший в Україні тариф Unlim 3G, який повністю орієнтований на спілкування через 3G.
«Кінець епохи диктатури голоси», – подумали ми і звернулися до Джорджа Оруелла і братам Стругацьким за натхненням, а до режисера Марку Уилкинсу – за втіленням ідеї.
Нова робота відсилає нас до подій, описаних в романі Оруелла, де панує диктатура Голоси, і занурює глядача в естетику похмурою столиці Арканар з науково-фантастичної повісті Стругацьких «Важко бути Богом». Ми постаралися зруйнувати рамки голосового спілкування і показати користувачам можливості комунікації в Інтернеті.
Дмитро Чабан, Head of Marketing Communications Department Vodafone Ukraine: «Ми аналізуємо світові тренди і в Україну приносимо нововведення в телекомунікаціях. На даний момент ми помітили зміни, які торкнулися звички споживання мобільного зв’язку, і відразу вирішили дати користувачеві можливість спілкуватися без кордонів. Наша пропозиція – революційне, так що і ідею ми взяли таку ж».
Ми перетворили бібліотеку їм. Вернадського у серці «режиму Голосу»; відібрали на кастингу 300 учасників масовки; спеціально розроблені грим і хореографія для проекту, а також Family Production, завдяки яким робота була здана в рекордно короткі терміни – за 10 днів.
Солістка групи Onuka Наталія Жижченко зіграла в проекті головну роль, аранжуванням пісні «Vidlik» займався Maneken.
Олександр Смирнов, креативний директор агентства Tabasco: «Мені запам’яталося, що, коли повз нашої зомбі-масовки проходила якась жінка, вона почала несамовито хреститися. Подумав тоді: “У нас виходить зробити дуже незвичну річ, раз вона викликає такі сильні емоції вже в процесі підготовки”. Я дуже вдячний Марку Уилкинсу, Насті Буковською, Саші Баранниковой, Нате Жижченко і Дружині Філатову. Їх робота – це круть».
Ми офіційно заявляємо про кінець диктатури голосу* і про агентство Tabasco, яке здатне реалізувати найскладніші проекти.
*Під «диктатурою» ми маємо на увазі голос, який не так давно грав головну роль в сучасній комунікації. Але в сучасному світі Інтернет всьому голова.
Vodafone Ukraine
Дмитро Чабан – Head of Marketing Communications Department
Вікторія Бояновская – Head of Subdepartment Communications and Brand Development Subdepartment
Ганна Турчанович – Marketing Communications Expert
Креативне агентство Tabasco
Олександр Смирнов – Creative director, Partner
Олександр Коптєв – Creative Group Head
Кирило Бондаренко – Art Director
Ольга Жегулина – Producer
Вікторія Энкина – Client Service Director
Олена Новікова – Group Account Director
Production – Family
Режисер – Марк Уілкінс
Оператор – Дмитро Максименко
Другий режисер – Гриць
Виконавчий продюсер – Анастасія Буковська
Продюсери – Тетяна Курмаз, Дарія Степанищева
Асистент продюсера – Уляна Ткаченко
Художник-постановник – Ольга Злобіна
Художник по костюмах – Патока
Стиліст – Олеся Ютіна
Художник по гриму – Світлана Римакова
Post production – Wizard
Кирило Мартаков – дизайн директор
Олександра Баранникова – генеральний директор
Микола Кащенко – head of production
Аня Михайленко – продюсер
Андрій Стовбун – супервайзер і ведучий композер
Sound – Propeller
За матеріалами прес-релізу
Читай також:Здавалося б, що спільного між настільної грою Го і препаратом Неофлорум»
"Відеопродакшн UTC Film Production вирішив проілюструвати дію препарату Неофлорум за допомогою давньої настільної гри Го, завдяки чорним і білим камінню якої подвійне дію преп..."
Червоні кульки на вулицях Сіднея виявилися маркетинговим ходом»
"На вулицях Сіднея з’явилися червоні кульки з моторошною повідомленням: «Воно ближче, чим ти думаєш», прив’язані до решітці каналізаційного колектора. Незвичайна м..."
Австралійський виробник м’яса посадив за стіл богів і атеїстку»
"Австралійський виробник м’яса Australian Lamb опублікував рекламу, в якій на обід до атеїстки завітали центральні фігури різних релігійних течій. В кадрі з’явилис..."
Реєстрація на Київську велосотку відкрита»
"В цьому році рекламний холдинг CMS Group знову підтримує велогонку: агентство Tabasco займається всіма художніми матеріалами, дизайном нагороди та піар-просуванням, агентство..."