Червоні кульки на вулицях Сіднея виявилися маркетинговим ходом
На вулицях Сіднея з’явилися червоні кульки з моторошною повідомленням: «Воно ближче, чим ти думаєш», прив’язані до решітці каналізаційного колектора. Незвичайна маркетингова активність запущена напередодні виходу на екрани фільму «Воно» за книгою Стівена Кінга. А червоні кульки відсилають до клоуна Пеннивайзу, заманивающего дітей помаранчевими помпонами та повітряними кульками. Графіті з зображенням клоуна прикрасило і стіни будинків в Сіднеї, Мельбурні та Брісбена.
Цікаво відзначити, що агентствам Mr. Glasses і Showtime Marketing заборонено зображати клоуна таким, яким він постає в картині.
За матеріалами http://mmr.ua/
Читай також:Австралійський виробник м’яса посадив за стіл богів і атеїстку»
"Австралійський виробник м’яса Australian Lamb опублікував рекламу, в якій на обід до атеїстки завітали центральні фігури різних релігійних течій. В кадрі з’явилис..."
Реєстрація на Київську велосотку відкрита»
"В цьому році рекламний холдинг CMS Group знову підтримує велогонку: агентство Tabasco займається всіма художніми матеріалами, дизайном нагороди та піар-просуванням, агентство..."
«Макдоналдс» випадково засвітив iPhone 8 в рекламі»
"У листі використовуються зображення смартфона, які повністю відповідають попереднім витокам про новому iPhone: екран смартфона має мінімальні рамки, а у верхній частині спеці..."
Персонаж Clash of Clans проник в реальний світ і створив статую в Нью-Йорку»
"Фанати відеоігри Clash of Clans, нарешті, дізналися, що сталося з персонажем Будівельник. Центральний герой гри з’явився на відео, яке зібрало понад 50 млн переглядів н..."