Burger King продовжує тролити mcdonald’s

10-27-2017

Burger King продовжує тролити mcdonalds 4e5615d93549e1e8620ab7e61e1b9915

Клоуни на піку популярності після виходу фільму за мотивами книги Стівена Кінга «Воно». І Burger King продовжує тролити свого головного конкурента mcdonald’s з його знаменитим маскотом клоуном Рональда Макдональда.

Компанія відзначає, що в цьому році костюм клоуна на третьому місці серед найбільш затребуваних костюмів для Хеллоуїна. І у флагманському ресторані в Лондоні на Лестер-Сквер Burger King роздасть безкоштовні вопери людям в костюмах клоунів, які прийдуть в ресторан 28 жовтня з 7 вечора до 3 ранку, принаймні, першим 500 відвідувачам. Ренато Россі, глава маркетингу Burger King UK: «Бренд вітає всіх відвідувачів і покладає їм корону на голову. В цей Хеллоуїн, приходьте як клоун і їжте як король». Промо-відео було знято кінорежисером Родріго Кортесом і розроблено Lola MullenLowe, Madrid. PR-акція відбулася за активністю бренду в Німеччині. Під час заключних титрів на прем’єрі фільму жахів «Воно» на екрані з’явилося повідомлення: «Мораль така: ніколи не довіряй клоуну… Burger King».

 

За матеріалами http://mmr.ua/

Читай також:

Київстар та Serviceplan змінюють закони фізики»
"Керувати часом, блискавично долати відстані та виміри, зривати з неба планети та тримати в долонях цілі галактики — герой ролика може все. Відтворити в реальному житті це не ..."

Найбільші рекламодавці і найбільш розрекламовані бренди на ТБ (січень-жовтень 2017)»
"Найбільшим рекламодавцем на ТБ за підсумками трьох кварталів поточного року стала компанія Nestle and L’oreal. Друге місце займає P&G & TEVA, третє – Reckitt Be..."

Diesel представив першого Chair Executive Officer»
"Бренд знайшов свого першого Chair Executive Officer, чиїм завданням було просидіти в порожньому кріслі СЕО цілий тиждень. Компанія отримала більше 2000 божевільних фото, гифо..."

IKEA випустила довгі нудні ролики, які пародіюють преролли»
"IKEA знову здивувала користувачів, опублікувавши дивні безглузді відео, представивши їх у форматі рекламних преролів, пише AdWeek. Шведський ритейлер, який позиціонує себе як..."

У рубриці: Новини